قیمت درب و پنجره آلومینیومی

 

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی قیمت ساخت و نصب به صورت کلی و استاندارد قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بر حسب کیلو گرم محاسبه می شود،که قیمت پنجره ساخته شده با پروفیل های آلومینیومی با توجه به نوع پروفیل آلومینیومی که برای ساخت پنجره استفاده میشود متفاوت خواهد بود قیمت پنجره های آلومینیومی به شرح زیر است: قیمت پنجره آلومینیومی معمولی هر کیلوگرم ۲۹۵۰۰۰ تومان قیمت پنجره آلومینیومی نرمال بریک یا اختصاصی هر کیلو گرم از ۳۱۰۰۰۰ تا ۳۲۹۰۰۰ تومان قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک از ۳۴۵۰۰۰ تا ۳۷۹۰۰۰ تومان قیمت نصب پنجره آلومینیومی معمولا ۱۵ تا ۱۸ درصد از مبلغ کل پروژه می باشد ما در جامعه ای زندگی می کنیم که اکثریت مردم همیشه همه چیز را با بهترین قیمت ممکن می خواهند. با این وجود، وقتی صحبت از پنجره‌های آلومینیومی به میان می‌آید، صرفاً قیمت را در نظر می‌گیریم. وقتی صحبت از پروفیل پنجره آلومینیومی به میان می آید، شما روی محصولی با کیفیت بالا سرمایه گذاری می کنید که برای چندین دهه دوام خواهد آورد. این محصول فوق العاده سبک وزن است که امکان نصب آسان و کارکرد بدون زحمت را فراهم می کند. به منظور صرفه جویی در هزینه، تجزیه و تحلیل دقیق نیازهای خود بسیار مهم است. · همچنین بررسی دقیق همه گزینه ها در مورد پنجره های آلومینیومی مفید است. این امر به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که هنگام خرید پنجره آلومینیومی تصمیمی آگاهانه بگیرند. با اطلاعات کافی در مورد این محصولات می توان پنجره های آلومینیومی ارزان قیمت را پیدا کرد. پنجره های آلومینیومی زیادی برای فروش وجود دارد. همیشه عادت کنید قبل از تصمیم گیری نهایی، تمام نظرات مصرف کننده را با دقت بخوانید.

همیشه باید اطمینان حاصل کنید که طرح پنجره آلومینیومی را خریداری می کنید که توسط یک سازنده معتبر ارائه شده است. محصول باید دارای سیاست بازگشت و همچنین گارانتی گسترده باشد. قیمت درب و پنجره های آلومینیومی چقدر است؟ درب و پنجره آلومینیومی با افزایش نوآوری های خلاقانه در صنعت دروپنجره خرید درب و پنجره دیگر به یک یا دو راه حل محدود نمی شود. چه به دنبال نصب پنجره‌هایی باشید که تدابیر ایمنی خانه‌ها و دفاتر شما را افزایش می‌دهد و یا به دنبال طرح‌های درهایی هستید که ظرافت و شکوه را برای ایجاد یک ورودی مجلل فریاد می‌زند، می‌توانید پروفیل‌های درب و پنجره را بیابید که دقیقاً با حال و هوای فضای شما مطابقت دارد. .. هنگامی که به کاتالوگ های در و پنجره نگاه می کنید، ممکن است مشاهده کرده باشید که آلومینیوم به عنوان یکی از گزینه های انتخابی برای طراحی قاب های پیچیده و ساده در و پنجره ظاهر می شود. علیرغم داشتن موقعیت قابل توجهی در صنعت دروپنجره، آلومینیوم به عنوان یک مصالح ساختمانی به دلیل سوال های بسیاری که در مورد آن در اطراف شناور است، همچنان بحث برانگیز است. هنگام استفاده از پروفیل های آلومینیومی برای درها و پنجره های خود ، ممکن است نظرات متفاوتی در مورد مزایا و معایب آنها دریافت کنید که بیش از گذشته شما را گیج می کند. دلیل وجود نظرات مختلف در مورد درب و پنجره آلومینیومی محبوبیت آنهاست. درست مانند هر شخص یا آیتم معروف دیگری، شایعات و سوالات متعددی در مورد در و پنجره های آلومینیومی نیز منتشر می شود درباره تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC بیشتر بدانید قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی در تهران آیا به نصب پنجره‌ دوجداره آلومینیومی در تهران فکر می‌کنید اما باید از قیمت آن‌ها اطلاعاتی کسب کنید؟ مانند تفاوت بین پنجره سفارشی با سایز های مختلف — و ایده ای از قیمت های درب های ورودی و بالکن آلومینیومی؟ در حالی که ما نمی‌توانیم قیمت های دقیقی را به شما ارائه کنیم — اما با دیدن لیست قیمت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ما می توانید میانگین قیمت ها را بدست آورید یا باید قیمت‌ها را دریافت کنید — ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین پنجره آلومینیومی را با بهترین قیمت دریافت کنید، و همچنین به شما ایده‌ای از قیمت‌های مختلف برای پنجره‌های آلومینیومی در تهران ارائه می‌کنیم. . بیایید با بررسی عواملی که بر قیمت پنجره‌های آلومینیومی شما تأثیر می‌گذارند، شروع کنیم.

بهترین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی چه عواملی بر قیمت پنجره های آلومینیومی تأثیر می گذارد؟ پنجره های فریم آلومینیومی استحکام خوبی با طراحی سبک وزن ترکیب می کنند. آنها برای آب و هوای گرم بهترین هستند و حتی می توانند هوای شور نزدیک سواحل دریا را کنترل کنند. سه نوع عامل وجود دارد — عوامل مربوط به پنجره ها، لوازم جانبی و نصب. فاکتورهای پنجره اندازه پنجره: استحکام آلومینیوم اجازه می دهد تا پنجره هایی در محدوده متوسط ​​و بزرگ و همچنین پنجره های کوچکتر وجود داشته باشد. قیمت با اندازه افزایش می یابد. جدول هزینه پنجره آلومینیومی ما را بر اساس اندازه در زیر مشاهده کنید. کیفیت پنجره: آلومینیوم طیف وسیعی از چوب و یو پی وی سی را ارائه نمی دهد. اکثر آنها پنجره های درجه یک یا متوسط ​​​​سازندگان هستند. فقط چند پنجره آلومینیومی سطح بالا وجود دارد. نوع پنجره: پنجره های ثابت طراحی ساده تری نسبت به پنجره های متحرک دارند، بنابراین هزینه کمتری دارند. بهبود حرارتی: پنجره های آلومینیومی امکان از دست دادن گرما را در زمستان و افزایش گرما را در تابستان فراهم می کنند زیرا گرما به راحتی از فریم ها عبور می کند. برخی از آلومینیوم‌ها، مانند پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک، از آلومینیومی استفاده می‌کنند که از نظر حرارتی بهبود یافته است تا انتقال حرارت را کاهش دهد. این ویژگی هزینه را اضافه می کند. لوازم جانبی پنجره لوازم جانبی پنجره این گزینه را برای پنجره های نیمه سفارشی به شما می دهد. در اینجا گزینه های لوازم جانبی پنجره آلومینیومی شما آمده است: شیشه: شیشه استاندارد در پنجره های آلومینیومی شیشه ای دو جداره و کم E است. پنجره های ارزان تر دارای یک جداره هستند. بسیاری از انواع شیشه های تخصصی از جمله رنگی، مبهم، مقاوم در برابر ضربه و انرژی استار در دسترس هستند که هر کدام قیمت منحصر به فردی دارند. رنگ: برخی از پنجره های آلومینیومی هنوز ز خام یا آلومینیومی با روکش شفاف هستند و مقرون به صرفه ترین هستند. رنگ سفید از نظر هزینه در رتبه بعدی قرار دارد. از آنجا، رنگ های تیره تر هزینه را با حاشیه کمی افزایش می دهند.

شاید ۱۰ تا ۱۵ درصد برای هر پنجره بسته به رنگ. یراق آلات: اگر گزینه های یراقی دارید، محدود هستند. معمولاً یک گزینه با هزینه استاندارد و یک تا سه گزینه پرهزینه تر وجود دارد. آنها به دلیل سبک و/یا عملکرد، مانند قفل محکم تر، هزینه بیشتری دارند. توری/حفاظ: ممکن است این گزینه را داشته باشید که هیچ حفاظی برای پنجره ها انتخاب نکنید یا یکی از تعداد انگشت شماری از سبک های حفاظ یا توری پنجره را انتخاب کنید. برخی از آنها بیشتر از بقیه هزینه دارند. نوع پروفیل: چند نوع پنجره آلومینیومی دارای گزینه های پروفیل مانند پروفیل های ظریف و قوی است که دید بهتری را فراهم می کند. قیمت آنها کمی بیشتر از پروفیل های استاندارد است. عوامل قیمت نصب پنجره پنجره جدید در مقابل تعویضی: نصب پنجره های جدید زمان کمتری می برد، بنابراین هزینه نیروی کار کمتر است. در خانه‌های موجود، تنها زمانی منطقی است که پنجره‌های جدید را در مقابل تعویضی انتخاب کنید که در حال بازسازی منزل خود باشید. بدون هزینه نصب: اکثر صاحبان خانه افراد حرفه ای را برای نصب پنجره استخدام می کنند، اغلب در یک بسته بسته با پنجره ها. با این حال، اگر دستی دارید و می توانید کار را خودتان انجام دهید، می توانید هزینه نصب را در جیبتان بگذارید. هر چند با نصب خودتان یا افراد غیر متخصص ممکن است گارانتی را باطل کنید، به خصوص اگر پنجره به دلیل نصب اشتباه از کار بیفتد. گارانتی مشابه اکثر موارد است که می گوید: “این ضمانت محدود فقط در صورتی اعمال می شود که محصول به درستی نصب، استفاده و نگهداری شده باشد.” نصب بد دلیل شماره یک رد ادعاهای گارانتی است.

این نوع پنجره ها به دلیل ویژگی های خاص خود مانند عایق حرارتی بالا، عمر طولانی، مقاومت در برابر رطوبت و سایر عوامل آب و هوایی، ظاهر زیبا و قابلیت انعطاف پذیری در طراحی، جذابیت زیادی دارند. اما یکی از موضوعات مهم در خرید و نصب پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، قیمت آنها است. با توجه به اینکه این نوع پنجره ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ای تولید می شوند و از مواد با کیفیت بالا ساخته می شوند، قیمت آنها نیز به طور معمول بالاتر از سایر نوع پنجره ها است. در این مقاله، قصد داریم به بررسی عوامل مختلفی که بر قیمت پنجره درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک تأثیر می گذارند، بپردازیم. عواملی مانند ابعاد پنجره، نوع و ضخامت پروفیل آلومینیومی، نوع شیشه، نوع مکانیزم باز و بسته کردن، نوع رنگ و تکنولوژی ساخت و تولید این پنجره ها از جمله عواملی هستند که تأثیر زیادی بر قیمت آنها دارند.

برای استعلام قیمت درب و پنجره آلومینیومی به وب سایت تکویندوز مراجعه کنید.

 


می پسندم نمی پسندم

قیمت پنجره دوجداره در تکویندوز

 

محاسبه قیمت پنجره دوجداره تنها به عوامل گفته‌ شده در بالا محدود نمی‌شود؛ درنتیجه نمی‌توان به ‌طور دقیق اعلام کرد این پنجره‌ها چه قیمتی دارند. با وجود این می‌توان گفت تقریباً اکثر خانه‌هایی که متراژ مشترکی دارند از یک نوع پنجره و تعداد مشخصی از پنجره‌های دو جداره استفاده می‌کنند. قیمت پنجره دو جداره در سال ۱۴۰۲ به عوامل مختلفی بستگی دارد که مارک پنجره، مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن، نوع شیشه، یراق و پروفیل پنجره بخشی از آن است. به ‌علاوه هزینه نصب هر پنجره با توجه به ابعاد و طراحی آن متفاوت خواهد بود. اگر میخواهید بدانید قیمت پنجره دوجداره چگونه محاسبه می شود؟ در ادامه برای شما جدولی تهیه شده است که در آن بازه قیمت پنجره دوجداره مارک خوب با مقایسه چند برند فروشنده اعلام شده است.

پنجره ها و درب ها برای نحوه زندگی شما ساخته شده اند پنجره ها و درهای تکویندوز از نحوه زندگی مردم الهام گرفته شده است.

فضاهایی که اشغال می کنیم می تواند تاثیر مثبتی بر رفاه ما داشته باشد.گذراندن زمان در فضاهای پر از نور طبیعی، تجدید قوا با هوای تازه فراوان، و سخاوتمندانه با منظره بیرونی،می تواند به اندازه ورزش ورژیم غذایی مناسب برای سلامتی ما مهم باشد.ما به پنجره‌ها و درهای با کیفیت و زیبایی که برای چندین دهه ساخته می‌شوند اعتقاد داریم.ما به قدرت نور روز و توانایی آن برای آوردن گرماو آرامش به خانه و تغییر زندگی صاحب خانه علاقه داریم. به همین دلیل ما متعهد هستیم که درسفر به فضای رویایی به شما کمک کنیم.ما به‌عنوان متخصص دروپنجره،پنجره‌ها و درهای سفارشی تولید  می‌کنیم که خانه مدرن،متفکر و شاد را تقویت می‌کنند 

تیم متخصص درب و پنجره دوجداره تکویندوز با تکیه بر تجارب و سوابق ۱۸ ساله مدیران خود و همچنین استفاده از علم روز دنیا در زمینه تولید درب و پنجره و نمای آلومینیومی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ شروع نموده است.

هدف اول و مهم مجموعه تکویندوز کسب رضایت مندی و ارتقای مشتری مداری می باشد، 

  • تولید و فروش درب و پنجره دوجداره آلومینیومی
  • تولید و فروش درب و پنجره دوجداره UPVC
  • تولید و فروش درب و پنجره دوجداره ترمال بریک
  • اجرا انواع نماهای ساختمانی کرتین وال،فرم لس و …
  • تولید و فروش انواع توری درب و پنجره
  • انواع شیشه ساختمانی

می پسندم نمی پسندم

کوچینگ حرفه ای چیست و چرا مهم است؟

کوچینگ حرفه ای چیست و چرا مهم است؟

​کوچینگ حرفه ای، یک فرآیند توسعه فردی است که به هدف بهبود عملکرد و توانمندی‌های فردی یا حرفه‌ای کمک می‌کند. در این مقاله، ما به بررسی عمیق تعریف
کوچینگ حرفه ای خواهیم پرداخت و بررسی خواهیم کرد که چرا این مفهوم بسیار مهم است.
تعریف کوچینگ حرفه ای
کوچینگ حرفه ای یک روش توسعه شخصی و حرفه‌ای است که توسط یک کوچینگ حرفه ای حرفه‌ای ارائه می‌شود. در این فرآیند، کوچینگ حرفه ای با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای خاصی به افراد کمک می‌کند تا به اهداف شخصی و حرفه‌ای خود دست یابند و عملکرد خود را بهبود بخشند.

اهداف کوچینگ حرفه ای
یکی از اهمیت‌های اصلی کوچینگ حرفه ای، تعیین و دنبال کردن اهداف مشخص است. افرادی که از کوچینگ حرفه ای بهره می‌برند، می‌توانند اهداف خود را به دقت تعیین کرده و به سمت دستیابی به آن‌ها حرکت کنند.
نقش کوچینگ حرفه ای در توسعه فردی 
یکی از جذابیت‌های کوچینگ حرفه ای این است که به افراد کمک می‌کند تا خود را کشف و توسعه دهند. این فرآیند افراد را به سمت فعالیت‌هایی هدایت می‌کند که واقعاً به آن‌ها علاقه دارند.

کوچینگ حرفه ای در کسب و کار
در محیط کسب و کار، کوچینگ حرفه ای به تیم‌ها و کارمندان کمک می‌کند تا بهره‌وری و عملکرد خود را بهبود بخشند. این ابزار قدرتمند به مدیران کمک می‌کند تا تیم‌های موفقی را رهبری کنند.

مزایای کوچینگ حرفه ای
استفاده از کوچینگ حرفه ای مزایای بسیاری دارد. این از جمله افزایش اعتماد به نفس، بهبود مهارت‌های ارتباطی، افزایش عملکرد حرفه‌ای و شخصی، و کشف و توسعه شغف‌های شخصی می‌شود.

چرا کوچینگ حرفه ای مهم است؟
کوچینگ حرفه ای به افراد امکان می‌دهد که بهبود عملکرد و توانمندی‌های خود را تجربه کنند. این فرآیند به عنوان یک ابزار قدرتمند در توسعه فردی و حرفه‌ای شناخته می‌شود.

کوچینگ حرفه ای در زندگی شخصی
کوچینگ حرفه ای نه تنها در حوزه حرفه‌ای مفید است بلکه در زندگی شخصی نیز اهمیت دارد. این به افراد کمک می‌کند تا مشکلات شخصی را حل کرده و بهبود در زندگی خود ایجاد کنند.

نکات مهم در انتخاب یک کوچینگ حرفه ای
انتخاب یک کوچینگ حرفه ای مناسب بسیار مهم است. برخی نکات کلیدی که در این انتخاب باید مدنظر قرار گیرند، شامل تجربه کوچینگ حرفه ای، شهامت‌ها و مهارت‌ها، و شیوه کار با مشتریان است.

اصول کوچینگ حرفه ای موفق
کوچینگ حرفه ای موفق به اصول خاصی پایبند است. این اصول شامل ایجاد ارتباط موثر با مشتریان، تعیین اهداف مشخص، و ایجاد برنامه‌های عملی برای دستیابی به اهداف هستند.

نمونه موارد موفقیت با کوچینگ حرفه ای
در جهان مدرن، بسیاری از افراد و حرفه‌ایان با کوچینگ حرفه ای به موفقیت‌های چشمگیر دست یافته‌اند. این موارد موفقیت می‌تواند به عنوان الگوهای الهام‌بخش برای دیگران عمل کند.

کوچینگ حرفه ای در جهان مدرن
در دنیای امروز، کوچینگ حرفه ای به یکی از مهمترین ابزارهای توسعه فردی تبدیل شده است. افراد و سازمان‌ها از این فرآیند بهره‌مند می‌شوند تا به بهره‌وری بیشتری دست یابند.

تفاوت کوچینگ حرفه ای با مشاوره
کوچینگ حرفه ای و مشاوره دو فرآیند متفاوت هستند. در مقاله‌ای جداگانه، ما به مقایسه این دو رویکرد خواهیم پرداخت.

کوچینگ حرفه ای در حوزه‌های مختلف
کوچینگ حرفه ای در حوزه‌های مختلفی مانند کوچینگ حرفه ای زندگی، کوچینگ حرفه ای کاری، و کوچینگ حرفه ای بهداشت و تندرستی به کار می‌رود. ما به بررسی این حوزه‌ها نیز خواهیم پرداخت.

جمع بندی
در اختتام، کوچینگ حرفه ای یک ابزار قدرتمند برای توسعه فردی و حرفه‌ای است. این فرآیند افراد را به سمت دستیابی به اهداف و توانایی‌های بالاتر هدایت می‌کند.

منبع: آموزش حرفه ای کوچینگ


می پسندم نمی پسندم

بیمه اقامت ترکیه

کسانی که به فکر اخذ اقامت ترکیه هستند یکی از مهم ترین و اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که خودتان را بیمه سلامت یا همان بیمه درمانی نمایید، فرقی نمیکند که چه نوع اقامتی میخواهید بگیرید، اقامت دانشجویی، تمدید اقامت توریستی، اقامت از طریق خرید خانه، اقامت از طریق ثبت شرکت همه نیاز به این دارد که قبل از هر کاری خودتان را بیمه نمایید. مدت زمان بیمه شما دقیقا به اینکه اقامت چند ساله میخواهید بستگی دارد. برای مثال اگر درخواست اقامت یک ساله دارید باید بیمه یک ساله ترکیه را خریداری نمایید. اگر درخواست اقامت دوساله دارید باید بیمه تان را نیز دو ساله خریداری نمایید. در ترکیه شرکت های بیمه ی بسیاری وجود دارد که این کار را برای شما انجام خواهند داد اما ما در این بخش میخواهیم به بیمه هایی که قیمت مناسبی دارند و شما به راحتی می توانید این بیمه ها را خریداری نمایید، اشاره کنیم. پس تا آخر با ما همراه باشید و اگر نیاز به مشاوره برای خرید بیمه در ترکیه دارید می توانید با پشتیبانی سایت آتلاز در ارتباط باشید تا با توجه به شرایط و نوع اقامت شما بهترین بیمه و ارزان ترین بیمه به شما معرفی گردد.

انواع بیمه درمانی در ترکیه

در این بخش می خواهیم انواع بیمه درمانی در ترکیه را به شما معرفی کنیم، اگر بخواهیم دسته بندی کنید بیمه های سلامت ترکیه دو دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند، بیمه ای که ما برای اقامت نیاز داریم بیمه خصوصی می باشد.

بیمه اقامت ترکیه

بیمه اقامت ترکیه یا همان بیمه خصوصی که به آن در ترکی özel sigorta می گویند می باشد. شرکت های خصوصی زیادی در ترکیه وجود دارد که هر کدام تعرفه ها و پوشش خاص خود را دارند. ولی در مجموع همگی آنها در یک سطح می باشند و تقریبا می توان گفت که بیمه ی خصوصی که مزایای بیشتری نسبت به دیگری داشته باشد وجود ندارد. اگر شرکت یا شخصی ادعا کرد که پوشش این بیمه نسبت به بیمه های خصوصی دیگر فرق دارد ادعای کذبی است، با این ادعا می خواهند از شما هزینه ی بیشتری دریافت کنند. پس با خیال راحت بیمه ی خصوصی که قیمت پایین تری دارد را می توانید انتخاب کنید.

بیمه دانشجویی ترکیه

بیمه دانشجویی ترکیه دانشجویان زمانی که کارهای ثبت نام خود را انجام دادند و برگه دانشجویی یا همان öğrenci belge خود را از دانشگاه دریافت کردند می توانند خود را بیمه کنند اما از زمان ثبت نام تا سه ماه مهلت دارند که مدارک خود را به اداره بیمه تحویل دهند، این بیمه، بیمه درمانی کامل است و تمامی هزینه های درمانی شما را پوشش خواهد داد. هزینه بیمه دانشجویی ترکیه ماهانه 500 لیر می باشد که بسته به سن دانشجو متغییر می باشد. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که قبل از اینکه شما بیمه شوید از شما تست سلامت نیز گرفته می شود و در صورتی که بیماری خاصی داشته باشید آن بیماری را بیمه پوشش نخواهد داد. این بیمه همان بیمه SGK می باشد.


می پسندم نمی پسندم

خرید موتور بارزانته درفا

موتور‌های بارزانته توبولار به دو شکل معمولی و صنعتی عرضه می‌شوند. موتور‌های توبلار معمولی همراه با شفت هشت مورد استفاده قرار می‌گیرند که قیمت پایین‌تری نیز دارند اما در مدل صنعتی از شفت یازده به کار گرفته می‌شود. از مدل‌های صنعتی موتور توبلار بارزانته در دهنه‌های بسیار بزرگ و سنگین استفاده می‌شود. موتور سانترال بارزانته موتور سانترال این محصول در انواع مختلفی در بازار عرضه می‌شوند که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم: موتور سانترال بارزانته Barzante با قدرت ۱۸۰kg موتور سانترال بارزانته Barzante با قدرت ۴۲۰kg موتور سانترال بارزانته Barzante با قدرت ۳۰۰N کاربرد در آتش‌نشانی موتور سانترال این محصول ۱۸۰kg برای کرکره‌های اتوماتیک با وزن و تردد متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از موتور‌ها نصب آسانی دارند. شفتی که برای این نوع از موتور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد شفت لوله گرد می‌باشد. کلاس حفاظتی این موتور ۴۴ IP است که امکان استفاده از آن را در شرایط اقلیمی متفاوت می‌دهد. ترمز موتور سانترال این محصول ۴۲۰kg مغناطیسی بوده و همین موضوع باعث امنیت بسیار بالای این موتور می‌شود. این موتور استاندارد‌های زیادی را کسب کرده که از آن جمله می‌توان به TUVو ROHs اشاره کرد.

 موتور بارزانته سنترال

قیمت موتور Barzante (سانترال) قیمت موتور سانترال این محصول به شرح زیر است: موتور سکشنال موتور‌های سکشنال بارزانته دارای سیستم ضد سقوط هستند تا از صدمات احتمالی در زمان کارنکردن فنر و کابل‌ها از آن استفاده شود. این موتور‌ها دارای ۲ توان گوناگون هستند که شامل ۸۰۰N و ۱۲۰۰N  می‌باشد. موتور درب ریلی همان طور که می‌دانید برای باز و بسته کردن درهایی که از درهای معمول بزرگ‌ترند نیاز به صرف انرژی بیشتری است. می‌توان گفت که درب‌های ریلی این محصول این مشکل را حل کرده است. این درها تنها با زدن دکمه ریموت به راحتی باز و بسته می‌شوند. موتور درب ریلی بارزانته دور موتوری برابر با ۱۴۰۰ rpm دارد و به نرمی و راحتی حرکت می‌کند و می‌تواند در‌هایی به سنگینی ۸۰۰kg را حرکت دهد. از مزیت‌های این در می‌توان به دو زمانه بودن آن اشاره کرد. دو زمانه بودن به این معنا است که بسته شدن به آرامی و نرمی صورت می‌گیرد و این عمل همراه با شدت نیست. علاوه بر این در این نوع از موتور‌ها امکان نصب چشمی‌های الکترونیک و بسته شدن اتوماتیک در نیز وجود دارد. در موتور درب ریلی بارزانته کلید خلاص‌کن نیز وجود دارد که در زمان قطعی برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمایندگی درفا در تهران شرکت درفا نمایندگی این موتور در تهران را دارا می‌باشد این شرکت را می‌توان از بزرگترین واردکنندگان موتور بارزانته در ایران دانست که در زمینه‌ی فروش انواع موتور‌های کرکره برقی فعالیت دارد. همکاران و پخش‌کنندگان محترم می‌توانند برای خرید موتور بارزانته و اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصولات با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایند.


می پسندم نمی پسندم

وبسایت پنجره دوجداره تکویندوز

پنجره های شیشه ای بزرگ که باز می شوند شما را به طبیعت نزدیک می کنند

 گستره وسیع پنجره های شیشه ای بزرگ طبیعت را به داخل خانه می آورد تا بتوانید از طریق آن با محیط اطراف خود ارتباط عمیق تری داشته باشید . پنجره های کف تا سقف به نقطه کانونی اصلی اتاق تبدیل می شوند و به شما امکان می دهند از مناظر  اطراف استفاده کنید. فروشگاه پنجره دوجداره تکویندوز دارای مدل های مختلفی از پنجره های بزرگ تاشو و ریلی زیادی است که بدون مانع ترین دید را به فضای باز ارائه می دهد. به این ترتیب، به نظر نمی رسد مانعی بین شما و فضای باز وجود داشته باشد. همچنین پنجره دوجداره ضد صدا را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بدون ترس از سر و صدا از زیبایی طبیعت لذت ببرید. نزدیک بودن به طبیعت باعث آرامش و لذت می شود. پنجره های بزرگ منظره زیبایی را ارائه می دهند که می توانید در تمام طول سال از آن لذت ببرید. مدل پنجره دوجداره بزرگ سالن پذیرایی و حال

پنجره های بزرگ به شما فضای زندگی داخلی/خارج می دهد

 با پنجره‌هایی که از کف تا سقف باز می‌شوند، هم یک فضای نشیمن داخلی و هم فضای باز دارید. می‌توانید پنجره‌ها را باز کنید تا یک انتقال بدون درز از خانه به فضای بیرون از خانه ایجاد کنید. نصب این پنجره های زیبا فضای سرگرم کننده بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. دیگر احساس تنگی درونی نخواهند کرد. مهمانان شما فضای بیشتری برای جابجایی و معاشرت با مهمانان دیگر خواهند داشت. پنجره‌های بزرگ برای عرشه‌ها، ایوان‌ها و پاسیوها یا فضای سرگرمی بزرگ خارج از اتاق نشیمن و حال و پذیرایی یا آشپزخانه عالی هستند. زندگی در فضای باز/داخلی همچنین به گرد هم آوردن خانواده برای لذت بردن از فضای زندگی در فضای باز کمک می کند. مدل پنجره دوجداره بزرگ در سایت پنجره دوجداره تکویندوز نیز به ایجاد فضایی آرامش بخش برای لذت بردن از اوقات فراغت کمک می کند. در هوای گرم‌تر، می‌توانید دوستان و خانواده را سرگرم کنید یا به سادگی با یک کتاب استراحت کنید. انعطاف پذیری ارائه شده توسط پنجره های شیشه ای بزرگ، انتخاب های متعددی را برای سرگرمی و زندگی روزمره ارائه می دهد.

 پنجره های بزرگ گرمای منفعل خورشیدی را فراهم می کند پنجره های بزرگ و دیوارهای شیشه ای با موقعیت مناسب می توانند به گرمای غیرفعال خورشیدی کمک کنند. با گرمای غیرفعال خورشیدی، پنجره ها گرما را از خورشید گرفته و آن را در سراسر خانه پخش می کنند. گرمایش خورشیدی غیرفعال راحتی فوق‌العاده‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند زیرا نوسانات دما کمی وجود دارد. استفاده از طراحی غیرفعال می تواند به استفاده از محیط اطراف به نفع خود در مورد بهره وری انرژی و خروجی کمک کند. با استفاده از پنجره ها برای گرم کردن خانه خود، از یک منبع انرژی رایگان، طبیعی و تجدید پذیر استفاده می کنید. با بهره گیری از گرمای طبیعی، می توانید وابستگی خود را به انواع دیگر گرما مانند گاز یا برق کاهش دهید. در نهایت نصب پنجره های بزرگ باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی شما می شود.


می پسندم نمی پسندم

زراعت بانک ترکیه

زراعت بانک ترکیه در تهران

اطلاع داشته باشید که بانک زراعت ترکیه به هیچ عنوان چیزی تحت عنوان شعبه ی بانکی در ایران ندارد. زراعت بانک ترکیه در تهران هیچ دفتری ندارد و هیچ گونه خدماتی را در ایران ارائه نمی دهد. شعبه های زراعت بانک در خارج از کشور ترکیه در کشورهای انگلستان، یونان، عربستان، قبرس شمالی، عراق، بلغارستان و بحرین دایر شده است. تقریبا تمام خدمات حضوری و غیر حضوری این بانک در شعب خارجی ارائه می شود.

 استفاده از زراعت بانک در ایران

 همان طور که گفته شد زراعت بانک ترکیه در تهران هیچ شعبه و دفتر کاری ندارد. اما اینترنت بانک زراعت در ایران قابل استفاده است و صاحبان حساب می توانند از خدمات اینترنتی این بانک در ایران استفاده نمایند.تمام خدمات بانکی اینترنتی از قبیل خرید آنلاین و پرداخت قبوض و … را می توانید توسط اپلیکیشن بانکی انجام دهید. البته توجه داشته باشید برای خرید های اینترنتی باید سیم کارت ترکیه شما فعال باشد و اس ام اس های تایید را دریافت نمایید.

سقف برداشت و واریز حساب بانکی در ترکیه

با افتتاح حساب بانکی در ترکیه به طور عادی شما می توانید روزانه 5 هزار لیر از دستگاه های خودپرداز بانکی وجه نقد دریافت نمایید. البته با مراجعه ی حضوری به بانک می توانید مبالغ بالاتری نیز برداشت نمایید. همچنین در صورتی که حساب بانکی شما سابقه تخلف نداشته باشد برای واریز به حساب محدودیت خاصی وجود نخواهد داشت. انتقال وجه به صورت کارت به کارت  سقف 50 هزار لیر را به صورت پیش فرض دارد. در صورت تمایل با مراجعه به بانک می توانید برای جابجایی و برداشت و واریز نقدی درخواست عدم محدودیت نمایید.


می پسندم نمی پسندم

بهترین فروشگاه اینترنتی ایمن باشی

تجربه خرید دوربین مداربسته را به یک تجربه استثنایی تبدیل کنید! در هنگام خرید دوربین مداربسته، دو معیار حیاتی برای شما اهمیت دارند: قیمت و کیفیت. با انتخاب شرکت‌های معتبر و مورد اعتماد مانند ایمن باشی، می‌توانید از خدمات پس از فروش بی‌نظیری بهره‌مند شوید.

ما در ایمن باشی بهترین دوربین‌های مداربسته با کیفیت بالا و قابلیت‌های عالی را با گارانتی قابل اعتماد ارائه می‌دهیم. با انتخاب ما، می‌توانید به آسودگی و اطمینان خاطر خدمات پس از فروش حسابی داشته باشید. ما به مشتریانمان ارزش قائل هستیم و همواره سعی می‌کنیم بهترین تجربه را برای شما ایجاد کنیم.

همچنین، با ایمن باشی شما از خرید از برندهای ناشناخته و کم‌کیفیت بی‌نیاز خواهید بود. ما تنها با برندهای معتبر و محبوب همکاری می‌کنیم تا به شما محصولات با کیفیت و قابل اعتماد را ارائه دهیم. از طریق انتخاب محصولات با کیفیت و برندهای اعتماد‌بخش، از خدمات پس از فروش ما اطمینان حاصل کنید.

با بیش از چهل سال تجربه در زمینه طراحی و اجرای سیستم‌های برق صنعتی، ایمن باشی به یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه دوربین‌های مداربسته تبدیل شده است. ما با ارائه محصولات متنوعی همچون دوربین‌های مداربسته، دزدگیرهای اماکن، ردیاب‌های خودرو، آیفون‌های تصویری و سیستم‌های امنیتی، به نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. علاوه بر آن، تیم متخصص ما آماده ارائه خدمات نصب، راه‌اندازی و نگهداری در زمینه برق ساختمان و سیستم‌های نظارتی و امنیتی است.

با ایمن باشی، شما بهترین را انتخاب می‌کنید. ما به ارائه خدمات با کیفیت و با اعتماد به نفس متعهد هستیم و همواره سعی می‌کنیم تا انتظارات شما را برآورده کنیم. با ما در ایمن باشی همراه باشید و تجربه‌ایبی‌نظیر از خرید دوربین مداربسته داشته باشید! در اینجا مراحلی را برای شما آورده‌ام که به شما کمک می‌کند تا خرید دوربین مداربسته را به یک تجربه موفق تبدیل کنید:

1. نیازهای خود را مشخص کنید: قبل از خرید دوربین مداربسته، نیازهای خود را مشخص کنید. بررسی کنید که دوربین مداربسته را برای کاربری در داخل یا خارج از ساختمان نیاز دارید و چه ویژگی‌هایی مهم برای شما است، مانند کیفیت تصویر، زاویه دید، قابلیت ضبط و دسترسی از راه دور و غیره.

2. محصولات مختلف را مقایسه کنید: مطالعه و مقایسه محصولات مختلف از جمله برندها، ویژگی‌ها، قیمت‌ها و نظرات مشتریان می‌تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند. برخی از منابع آنلاین، مانند وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، معرفی و مقایسه دوربین‌های مداربسته را ارائه می‌دهند.

3. شرکت‌های معتبر را بررسی کنید: مطمئن شوید که از شرکت‌های معتبر و قابل اعتماد خرید می‌کنید. انتخاب یک شرکت با تجربه و بازخورد مثبت مشتریان می‌تواند اطمینان بیشتری به شما بدهد. بررسی مجوزها و گواهینامه‌های مربوطه نیز می‌تواند مفید باشد.

4. مشاوره حرفه‌ای دریافت کنید: دریافت مشاوره از افراد حرفه‌ای و متخصص در زمینه دوربین‌های مداربسته می‌تواند به شما در انتخاب صحیح کمک کند. این افراد می‌توانند شما را راهنمایی کنند و به شما در تعیین نوع و تعداد دوربین‌های مورد نیاز کمک کنند.

5. مطالعه شرایط و ضمانت: قبل از خرید، به دقت شرایط و ضمانت‌های هر شرکت را مطالعه کنید. اطمینان حاصل کنید که شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش قابل قبولی دارند و در صورت نیاز به تعمیر و خدمات فنی، به شما کمک خواهند کرد.


می پسندم نمی پسندم

خرید دزدگیر سایلکس کالابست

بهترین دزدگیر سایلکس

 جدیدترین ورژن سایلکس SG8 است و در رابطه با انتخاب بهترین مدل آن باید در نظر داشت که تفاوت سه مدل فوق در کارایی و ویژگی های آنهاست و از لحاظ کیفیت همگی در یک سطح هستند. بنابراین انتخاب بهترین دزدگیر اماکن SILEX به محیط نصب و نیاز کاربر بستگی دارد. دزدگیر اماکن سایلکس بیسیم دزدگیر بیسیم یکی از مواردی است که اکثر مشتریان اعلام سرقت به دنبال آن هستند چرا که علاوه بر کاهش سیم کشی به زیبایی محیط نصب نیز کمک می نماید. مدل SG8  جزو دسته دزدگیر بیسیم سایلکس محسوب می شود که تمام زیرمجموعه های آن قابلیت استفاده به شکل بیسیم و وایرلس را دارا می باشند.

دزدگیر منزل سایلکس سیم کارتی برند سایلکس یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید دزدگیر سایلکس می باشد و با توجه به نیاز های کاربر می توان هریک از سه مدلی که در بالا معرفی شده اند را استفاده نمود. مدل لایت دزدگیر سیمکارتی سایلکس است اما اگر کاربر بخواهد علاوه بر سیمکارت از خط شهر هم استفاده نماید می بایست یکی از مدل های SG8-S یا SG8-Q (هم سیمکارتی و هم خط شهری) را انتخاب نماید. قیمت دزدگیر اماکن سایلکس انچه در قیمت دزدگیر منزل و اعلام سرقت اماکن تاثیرگذار است علاوه بر کیفیت محصول و برند قابلیت های آن می باشد به عنوان مثال دزدگیر سیمکارتی هست یا خیر، قابلیت اتصال به خط شهری دارد یا خیر، تعداد زون های تحت پوشش، پشتیبانی از باطری و داشتن اپلیکیشن اختصاصی که برند سایلکس تمام این ویژگی ها که مورد نیاز یک سیستم امنیتی خوب هست را دارا می باشد.

بهترین قیمت دزدگیر سایلکس SG8 پلاس را از ما بخواهید. خرید دزدگیر اماکن سایلکس دزدگیر ساختمان سایلکس به عنوان یکی از برندهای شناخته شده موجود در بازار طرفداران و متقاضیان خود را دارد و سهم زیادی از فروش سیستمهای امنیتی را به خود اختصاص داده است و آنچه که اهمیت دارد تهیه این محصول از یک فروشگاه معتبر می باشد. خرید دزدگیر سایلکس از کالا بست نه تنها مزیت ضمانت اصالت کالا را شامل می شود بلکه شامل گارانتی معتبر کالا بست می شود تا خیال مشتری از بایت خریدی مطمئن راحت باشد. نمایندگی دزدگیر سایلکس SILEX فروشگاه کالا بست به عنوان مرکز فروش بهترین برندهای دزدگیر در ایران انواع محصولات سایلکس که به روزترین آنها مدل های زیر مجموعه SG8 می باشند را به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند. مجموعه کالا بست نمایندگی دزدگیر اماکن سایلکس را در اختیار دارد و همواره تلاش نموده تا علاوه بر تنوع گسترده محصولات بهترین قیمت دزدگیر سایلکس را در اختیار مشتریان خود بگذارد تا دست آنها را برای یک انتخاب مناسب متناسب با بودجه و نیازشان باز بگذارد. در این مجموعه علاوه بر فروش دزدگیر SILEX خدمات نصب و راه اندازی آن نیز به مشتریان ارائه می شود.


می پسندم نمی پسندم

دزدگیر اماکن ایمن باشی

انواع دزدگیر منازل

دزدگیرها می‌توانند نقش مهمی را در جلوگیری از ورود مزاحمان و سارقین ایفا کنند. خوشبختانه انواع گسترده‌ای از این وسایل امنیتی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید بر حسب نیاز یکی از آن‌ها را تهیه کنید:

دزدگیر منازل هشدار دهنده با پخش صدای آژیر

 دزدگیرهای هشدار دهنده با تولید صدا، افراد را به محل فرا می‌خوانند. این مدل‌ها از ساده‌ترین و به‌صرفه‌ترین انواع دزدگیر منازل هستند که توانایی زنگ زدن ندارند؛ بنابراین خیلی نمی‌توان از آن‌ها توقع حفاظت داشت! به علاوه این دزدگیرها هنگام مواجه با علائم مشکوک، صدای بلندی از تولید می‌کنند که ممکن است باعث آزار و اذیت همسایه‌ها شود.

دزدگیر سیمی

 همانطور که از نام این دزدگیرها مشخص است، در سراسر خانه سیم کشی شده و سپس به برق اتصال می‌یابند.  این تجهیزات به دلیل آنکه مجهز به سنسورهای الکتریکی هستند، تنها توسط یک متخصص قابل بارگذاری و نصب خواهند بود؛ بنابراین علاوه بر پرداخت هزینه خرید دزدگیر، باید بودجه‌ای را بابت مزد کار نصاب کنار بگذارید. همچنین این دزدگیرها نگهداری آسانی داشته و یک وسیله خوب برای حفظ امنیت هستند. سیستم‌های سیمی معمولاً ارزان‌تر از انواع بدون سیم هستند و به دلیل آنکه از برق تغذیه می‌کنند، لازم نیست هزینه‌ای برای تعویض باتری آن‌ها پرداخت شود؛ اما عیب آن‌ها سیم‌های زیاد و امکان دستکاری سیم‌ها است. دزدگیر بی‌سیم

 قبل از خرید دزدگیر اماکن ایمن باشی باید با نوع بی‌سیم نیز در وبسایت ما  آشنا شوید. نوع دیگری از انواع دزدگیرهای خانه‌ها، دزدگیر بی سیم است. این دزدگیرها مستقیماً از باتری تغذیه کرده و به فرستادن سیگنال‌ها از طریق فرکانس‌های رادیویی می‌پردازند. این نوع سیستم‌ها به دلیل آن که بدون سیم هستند، می‌توانند به راحتی حمل شوند؛ یعنی حتی اگر بخواهید اسباب کشی کنید، می‌توانید دزدگیر بی سیم را مانند سایر لوازم خانه به راحتی جابجا نمایید و آن را در محل جدید نصب نمایید. به دلیل آنکه این وسایل از باتری انرژی کسب می‌کنند، همواره نیاز به تعویض و بررسی دارند. دزدگیر منازل تلفن کننده اتوماتیک با خط تلفن ثابت برخی از دزدگیرها می‌توانند در صورت وقوع خطر به صورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی با شماره‌های ذخیره شده تماس بگیرند.


می پسندم نمی پسندم

یادگیری روش های امنیتی در وبلاگ ایمن باشی

 بروز رسانی کردن سیستم عامل دستگاه شرکت های ارائه دهنده سیتم های امنیتی به صورت مدام نسخه های جدیدی از سیستم عامل ها را وارد میکنند در نتیجه بهتر است هر از چند گاهی سیتم عامل دستگاه ضبط کننده خود را بروز رسانی کنید. با این کار هم پاگ های آن برطرف میشود و هم این که ایمنی آن در برابر هر گونه احتمال هک شدنی بالا میرود. رمزنگاری کردن اطلاعات و داده ها سعی کنید اگر مودم یا دستگاه ضبط کننده شما دارای قابلیت رمزنگاری بود، برای آن ها رمز و یا پسورد بگذارید. این کار احتمال هک شدن اطلاعات توسط هکر ها را کاهش میدهد. فعال کردن Firewall مودم یکی از راه های ساده برای جلوگیری از هک شدن و افزایش ایمنی سیستم امنیتی فعال کردن Firewall مودم میباشد. این کار تنها با استفاده از کلیک کردن چند گزینه فعال میشود. فعال کردن MAC آدرس مودم یکی دیگر از روش هاب جلوگیری از هک شدن دوربین مداربسته فعال کردن MAC آدرس مودم میباشد. پس از آن شما میتوانید فقط دستگاه های مورد استفاده را برای مودم تعریف کنید. عدم استفاده از اینترنت عمومی سعی کنید به هیچ وجه از اینترنت های عمومی و وای فای های رایگان برای اتصال سیستم امنیتی خود به شبکه استفاده نکنید. به این علت که این اینترنت ها هیچ گونه امنیتی ندارند و هکر ها میتوانند تنها در عرض چند دقیقه به تمامی اطلاعات و عکس شما دسترسی پیدا کنند. برای یادگیری روشهای دیگر وبلاگ ایمن باشی را ببینید.

از تجهیزات دست دوم خریداری نکنید اگر اطلاعات و داده هایی که قرار است در دستگاه ضبط کننده و یا دوربین شما ذخیره شوند، مهم هستند و اصلا دوست ندارید که مورد هک واقع شوید، به فکر خرید تجهیزات دست دوم نظیر دستگاه ضبط کننده و مودم نباشید. به این علت که امکان هک کردن دستگاه های دست دوم و کارکرده زیاد است. علامت های کلی هک شدن دوربین مداربسته در صورتی که نتوانستید وارد تنظیمات دستگاه بشوید، یعنی دوربین مداربسته شما هک شده و رمز شما عوض شده است. اگر متوجه شدید که تنظیماتی که بر روی دستگاه و سیستم امنیتی اعمال کرده اید، تغییر کرده است و یا عکس شما در حال انتقال هستند بنابراین دوربین مداربسته شما هک شده است. همچنین اگر سرعت ارسال تصاویر شما کند شده باشد، یعنی ترافیک های استفاده شده توسط دستگاه زیاد شده است و همین امر میتواند زنگ خطری برای صاحبان دوربین مداربسته باشد.


می پسندم نمی پسندم

ایمن باشی

وقتی اقدام به انجام کاری میکنید، طبیعتا باید از قبل با همه جوانب آن آشنا شوید. دوربین مداربسته نیز همانند دیگر ابزارآلات دیجیتالی دارای یک سری اصطلاحات و عبارت ها میباشد که دانستن آن ها به شما کمک میکند تا در هنگام خرید و انتخاب از بین انواع مختلف دوربین ها سردرگم نباشید. از طرفی نصاب ها معمولا هنگام نصب دوربین مداربسته ایمن باشی از اصطلاحات مربوط به آن استفاده میکنند که اگر شما اطلاعی از آن ها نداشته باشید، شاید ندانید که آیا نصاب کارش را درست انجام میدهد یا خیر در نتیجه به همان اندازه که انتخاب دوربین مداربسته مناسب مهم است، دانستن اصطلاحات مربوط به آن نیز مفید خواهد بود. اصطلاحات رایج دوربین مداربسته ActiveX در واقع نوعی استاندارد است که بر اساس آن مولفه های نرم افزار میتوانند بدون استفاده از زبان های موجود در آن ها، در محیط یک شبکه با هم ارتباط برقرار کنند. AGC این ویژگی در اکثر دوربین های مداربسته وجود دارد که بر اساس آن دوربین میتواند در شرایط کم نور به صورت خودکار به سیگنال فیلم دسترسی پیدا کند. AHD نوعی استاندارد که بر روی انتقال تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط کابل کواکسیال به دستگاه ضبط کننده DVR نظارت میکند. Auto Iris این لنز ها به طور خودکار دوربین را آماده میسازند تا میزان نور کافی برای دستگاه تصویر برداری فراهم شود. Angle of View وسعتی که دوربین میتواند از یک زاویه معین تصویر برداری کند. و معمولا با نام زاویه دید شناخته میشود. این زاویه دید با درجاتی مانند 75 درجه، 90 درجه و … شناخته میشود که میتوان به کمک عرض و ارتفاع، زاویه دید مورد نظر را تعیین کرد. ANPR به کمک این تکونولوژی دوربین میتواند پلاک یا شماره وسایل نقیله را تشخیص دهد. Aperture به معنی دیافراگم است که میزان نور مجاز برای ورود به سنسور تصویر را تامین میکند. هر چقدر مقدار این دیافراگم پایین تر باشد، دوربین میتواند نور بیشتری جذب کند. AI (Artificial Intelligence) به نوعی میتوان گفت هوش مصنوعی دوربین بوده که بر روی عکس ها و فیلم های ضبط شده نظارت میکند و انسان، وسایل نقلیه، اشیا و ابزار را شناخته و تجزیه و تحلیل میکند. از عملکرد های این هوش مصنوعی میتوان به تشخیص چهره، شناسایی وسایل رها شده در محیط و عبور از خط اشاره کرد. 


می پسندم نمی پسندم

تحصیل در ترکیه اتلاز

آزمون‌های مورد نیاز برای تحصیل در ترکیه: راهنمایی کامل

تحصیل در ترکیه برای دانشجویان بین‌المللی فرصتی جذاب و ممکن است. برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه، ممکن است نیاز به آزمون‌های مختلفی باشد. در این سرمقاله، به معرفی و شرایط آزمون‌های SAT، YÖS، TOMER و ALES در ترکیه می‌پردازیم.

  • **1. SAT (Scholastic Assessment Test):
  • SAT یکی از آزمون‌های معتبر جهانی برای ورود به دوره‌های کارشناسی در دانشگاه‌های ترکیه است. این آزمون از داوطلبان می‌خواهد توانایی‌های ریاضی، خواندن و نوشتن را اندازه‌گیری کنند. برای آمادگی به این آزمون، دوره‌های آموزشی و منابع آموزشی زیادی در دسترس هستند.
  • **2. YÖS (Yabancı Uyruklu Öğrenciler Sınavı - Foreign Students Exam):
  • YÖS یک آزمون ویژه برای دانشجویان خارجی است که می‌خواهند در دانشگاه‌های ترکیه تحصیل کنند. این آزمون به داوطلبان در مواردی چون علوم پایه، مهندسی، و علوم اجتماعی سوالات می‌پرسد. مواد آموزشی و منابع آزمون YÖS در دسترس هستند و دانشجویان می‌توانند برای این آزمون آماده شوند.
  • **3. TOMER (Türkçe Öğretimi Merkezi - Turkish Language Teaching Center):
  • TOMER یک آزمون زبان ترکی است که برای دانشجویانی که می‌خواهند به دوره‌های تحصیلی در ترکیه درخواست دهند، الزامی است. این آزمون توانایی داوطلبان در زبان ترکی را اندازه‌گیری می‌کند. دانشجویان می‌توانند دوره‌های آموزشی زبان ترکیه را در TOMER یا مؤسسات دیگری که آموزش زبان ارائه می‌دهند، حضوری یا آنلاین، بگذرانند.
  • **4. ALES (Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitim Giriş Sınavı - Academic Personnel and Postgraduate Education Entrance Exam):
  • ALES آزمونی است که برای ورود به برنامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در ترکیه مورد نیاز است. این آزمون به دانشجویان می‌خواهد توانایی‌های علمی و تحلیلی خود را در زمینه رشته تحصیلی خود ارائه دهند. آموزش‌های مختلفی برای آمادگی به این آزمون در دسترس هستند.

معرفی و شرایط تمام آزمون ها در وبسایت اتلاز قرار گرفته است. می توانید آنها را  در آنجا مطالعه کنید.

نکات مهم:

  • شما باید با دانشگاهی که می‌خواهید در آن تحصیل کنید، تماس بگیرید تا شرایط و آزمون‌های مورد نیاز را برای آن دانشگاه اعلام کنید.
  • هر دانشگاه ممکن است شرایط مختلفی برای پذیرش دانشجویان بین‌المللی داشته باشد، بنابراین حتماً ویژگی‌های خاص دانشگاه مورد نظر خود را بررسی کنید.
  • درصورت نیاز به آموزش زبان ترکی، زمان لازم برای یادگیری زبان را در نظر بگیرید.

تحصیل در ترکیه می‌تواند یک تجربه جذاب باشد، اما برای موفقیت در این زمینه باید شرایط و آزمون‌های مورد نیاز را دقیقاً دنبال کرده و به آمادگی کافی اختصاص دهید.


می پسندم نمی پسندم

فروش کرکره برقی درفا

از معدود معایب درب‌‌های کرکره‌ای می‌توان به این موارد اشاره کرد:

قیمت کرکره برقی: هزینه‌ی بالاتر در مقایسه با دیگر درب‌ها محدودیت استفاده از این در‌ها در پارکینگ‌های مجتمع‌های تجاری بزرگ تیغه‌ی کرکره برقی در حقیقت همان بدنه‌ی کرکره است. تیغه‌ی کرکره برقی دارای رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی است. موتور کرکره برقی تامین کننده‌ی نیروی کرکره است که و باعث حرکت آن به بالا و پایین می‌شود. از انواع موتور‌های کرکره برقی می‌توان به ساید و توبلار اشاره کرد. ریل‌های کرکره برقی اغلب از آلیاژهای آلومینیوم و آهن هستند. این ریل‌ها در دو طرف دهنه به صورت عمودی نصب می‌شوند. قوطی در واقع قسمتی است که در دو طرف ریل قرار می‌گیرد و برای نصب ریل نیاز هستند. پلیت صفحه‌ای است که موتور و کرکره برقی بر روی آن قرار می‌گیرند. شفت لوله‌ای است که با چرخش آن توسط موتور رول کرکره به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند. استفاده از این قطعه اختیاری است و برای محافظت بیشتر به کار می‌رود. این قطعه نیز اختیاری است و در موتور‌های ساید برای محافظت در برابر باد و باران، زیبایی و کاهش صدا مورد استفاده قرار می‌گیرد. کنترل پنل قسمتی است که فرمان‌های ارسال شده به موتور را کنترل می‌کند.

علت برتری کرکره‌های مدرن برقی نسبت به کرکره‌های سنتی کرکره‌های دستی قدیمی که به شکل پنجره هستند، با فشاری که به کمک دست به ان وارد می‌شود، به سمت پایین حرکت می‌کند. اما یکی از ایرادات این کرکره‌ها، نداشتن امنیت کامل ان است. زیرا کرکره‌های سنتی به شکل پنجره بوده و یکپارچه‌اند، از این رو برای باز و بسته شدن نیاز به اعمال نیرو از سمت انسان می‌باشد. اما در سال‌های اخیر، کرکره‌های مدرن برقی جای کرکره‌های سنتی را گرفته‌اند. این کرکره‌ها به علت اتوماتیک بودن امنیت بالایی داشته و نیازی به اعمال فشار برای باز و بسته کردن آن نیست. به همین خاطر این محصولات به سرعت طرفداران زیادی پیدا کردند. به‌گونه‌ای که امروزه در بسیاری از درب مغازه‌ها، پارکینگ‌ها، فروشگاه و پاساژ‌ها شاهد کرکره های اتوماتیک برقی هستیم. یکی دیگر از مزیت های خرید کرکره برقی درفا، قابلیت تنظیم اهرم و الکترونیک کرکره برقی می‌باشد. یا این کار می‌توانید کرکره را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که در زمان دلخواهتان باز و بسته شود. همچین برای باز و بسته کردن آن، می‌توانید از ریموت کنترلی استفاده کنید.


می پسندم نمی پسندم

رپورتاژ آگهی با تاثیر بر سئو

تأثیر انتشار رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

انتشار رپورتاژ آگهی می‌تواند تاثیرات متنوعی بر سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) سایت داشته باشد. در زیر، تأثیرات احتمالی انتشار رپورتاژ آگهی با تاثیر بر سئو سایت را می‌توانید مشاهده کنید:1. افزایش ترافیک سایت: با انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایت‌ها و منابع معتبر، شما می‌توانید ترافیک و بازدید سایت خود را افزایش دهید. این ممکن است بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک (غیرپرداختی) موتورهای جستجو را به همراه داشته باشد.2. افزایش برخورداری از برخی لینک‌های واجد اعتبار: در برخی وبسایت‌های رپورتاژ آگهی، شما می‌توانید لینک‌های ارجاعی (بک‌لینک‌ها) به سایت خود را اضافه کنید. اگر این لینک‌ها از منابع با اعتبار و ارزش بالا آماده شوند، می‌تواند بهبود سئو سایت شما را تسهیل کند. اما تأکید می‌شود که لینک‌های با کیفیت و از منابع معتبر مهمتر از تعداد لینک‌ها است.3. افزایش نمایانی و شناخت‌پذیری: با انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایت‌های مرتبط، شما می‌توانید نمایانی بیشتری در بین مخاطبان هدف خود داشته باشید و شناخت‌پذیری بیشتری برای نام و برند خود ایجاد کنید. این ممکن است منجر به جذب کاربران جدید و افزایش شناخت برند شما در دسته‌بندی‌های مرتبط شود.4. افزایش امتیاز اعتبار سایت: اگر سایت شما در وبسایت‌های رپورتاژ آگهی مورد تأیید و قبول قرار گیرد، ممکن است به افزایش اعتبار سایت و بهبود سئو آن منجر شود. اعتبار برخی وبسایت‌ها و منابع معتبر در نظر موتورهای جستجو بسیار ارزشمند است.به طور کلی، انتشار رپورتاژ آگهی می‌تواند به بهبود سئو سایت کمک کند، اما نکاتی مانند انتخاب منابع معتبر، کیفیت لینک‌ها و هماهنگی با استراتژی کلی سئو وبسایت شما بسیار مهم هستند. همچنین، سافزودن محتوای مرتبط و کیفی به سایت، بهینه‌سازی عناوین و توضیحات صفحات، بهبود سرعت بارگیری سایت، و بهره‌برداری از استراتژی‌های سئو دیگر نیز از اهمیت بالایی برخوردارند.

در چه سایت هایی باید رپورتاژ آگهی منتشر کنیم؟

 هنگامی که بخواهیم در یک وب سایت خبری یا تخصصی رپورتاژ آگهی خود را منتشر کنیم باید قبل از هر چیزی به اسپم اسکور آن وب سایت دقت نماییم، در مرحله بعد باید در سایت هایی رپورتاژ منتشر نماییم که دامین آتوریتی بالاتری نسبت به سایت ما دارند. تعداد صفحات ایندکس شده ی آن سایت نیز می تواند مهم باشد. علاوه بر این موارد مهم ترین بخشی که ما باید قبل از انتشار رپورتاژ آگهی باید بدان دقت کنید این است که آیا صفحات این سایت سریع ایندکس می شوند یا خیر. هر چه یک سایت سرعت ایندکس بالایی داشته باشد برای سایت ما بهتر است. همچنین محتوای سایتی که قرار است در آن رپورتاژ منتشر کنیم باید با سایت ما مرتبط باشد، یعنی اگر وب سایت شما در حوزه ی فروش لپ تاپ است نباید در سایتی که محتوای آن درباره ی املاک است رپورتاژ بزنید، زیرا این کار می تواند برای سئو سایت شما مضر باشد. به همین دلیل است که قبل از انتشار رپورتاژ آگهی باید دقت کافی داشته باشید تا هزینه و زمانی که برای این کار می گذارید به هدر نرود. برای انتشار رپورتاژ با کارشناسان راز بک لینک در ارتباط باشید تا بهترین نتایج را بگیرید.


می پسندم نمی پسندم

اهمیت خرید بک لینک قوی

بک لینک‌های قوی و طبیعی در بهبود رتبه و دیده شدن یک وبسایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو بسیار مهم و حیاتی هستند. زیرا تمامی رقبای شما که وب سایت دارند این کار را انجام می دهند. و ماهانه برای صفحات وب سایت خود بک لینک طبیعی و باکیفیت ایجاد می کنند، همانطور که میدانید برای رقابت با آنها شما نیز باید ماهانه علاوه بر اینکه رپورتاژ می زنید باید لینک های قوی از سایت هایی که دامین آتوریتی بالایی دارند و اسپم اسکور پایینی دارند ایجاد کنید.

سایت راز بک لینک یکی از سایت‌هایی است که به مشتریان خود بک لینک‌های دستی و طبیعی ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه این سایت بک لینک‌ها را به صورت دستی ایجاد می‌کند، این به معنای این است که فرایند ساخت بک لینک‌ها به طور کاملاً طبیعی و به روش‌های اصولی انجام می‌شود. این روش‌های طبیعی شامل ایجاد بک لینک در سایت‌ها معتبر، استفاده از محتوای مناسب و انکرتکست های مرتبط است، همچنین این مجموعه به تمامی قوانین موتورهای جستجو را بطور کامل آشنایی دارند و استراتژی که برای لینکسازی بکار می برند مطابق با قوانین گوگل است و به هیچ عنوان سایت شما جریمه و یا پنالتی نخواهد شد و این تضمین را به تمامی مشتریان خود میدهد به همین دلیل ما خرید بک لینک قوی و طبیعی از این مجموعه را به شما پیشنهاد می کنیم.

بک لینک قوی چه نوع بک لینک هایی هستند؟

بک لینک قوی به بک لینک‌هایی گفته می شود که به طور طبیعی ایجاد شده باشند این نوع از بک لینک ها در سایت‌هایی ایجاد می شوند که دارای دامین آتوریتی بالایی هستند و همچنین بازدیدکنندگان زیادی دارند. سایت‌هایی که دارای دامنه آتوریتی بالا هستند، به عنوان منابع قوی و معتبر در دنیای وب شناخته می‌شوند و بک لینک‌ها از اینگونه سایت‌ها ارزش بالایی را به سایت شما منتقل خواهد کرد. همچنین، وجود بازدیدکنندگان زیاد در سایتی که بک لینک در آن ایجاد شده است، نشان از ارتباط و تعامل فعال با کاربران دارد و ممکن است تأثیر مثبتی بر قدرت و اعتبار بک لینک داشته باشد. پس زمانی که لینکسازی انجام می دهید سعی کنید در این نوع از سایت ها لینک ایجاد کنید، سایت هایی که اسپم اسکور پایینی دارند و نزد گوگل معتبر هستند. به همین دلایل است که خرید بک لینک قوی تاثیر بسیاری زیادی بر سئو سایت شما خواهد داشت.

بک لینک چیست؟

بک لینک یا لینک برگشتی، یک لینک است که از یک سایت دیگر با دامنه متفاوت به وب سایت شما اشاره می‌کند. این لینک‌ها به عنوان یک برتری و تمایز نیز بکار می رود یعنی سایتی که بک لینک ها و رپورتاژهای باکیفیت و مرتبطی داشته باشد قدرتش نیز به همان نسبت بیشتر خواهد بود. اما به شرطی که بک لینک های طبیعی و قوی باشند. وقتی یک وب سایت بک لینک‌هایی از سایت‌های دیگر دریافت می‌کند، به عنوان یک نشانه و یک سیگنال به موتورهای جستجو باشد و زمانی که بک لینک ایجاد می شود گوگل آن را بررسی میکند و با خودش می گوید که این سایت از سایت های معتبر با دامین آتوریتی بالا لینک دارد و آن سایت ها به این سایت به عنوان مرجع ارجاع داده اند پس حتما این سایت، سایت معتبری است و یک امتیاز مثبت به این سایت می دهد. به همین دلیل است که اعتبار سایت و دامین آتوریتی آن ارتباط مستقیمی با تعداد بک لینک های باکیفیت آن سایت دارد.

 


می پسندم نمی پسندم

خرید بک لینک دائمی خوب است یا بد؟

بک لینک‌ ها به عنوان یکی از عوامل مهم در رتبه‌بندی سایت ‌ها در موتورهای جستجو بحساب می آیند. بک لینک ‌های بیشتر و با کیفیت‌ تر می‌توانند به بهبود سئوی سایت شما کمک کنند و علاوه بر آن کمک می‌کنند تا سایت شما در نتایج جستجو بیشتر دیده شوید. اما باید به یاد داشت که، بک لینک‌ های بی کیفیت و از سایت‌های کم اعتبار بدون محتوا و اسپم می‌توانند عکس عمل کند و نه تنها به پیشرفت سایت شما کمکی نخواهد کرد بلکه باعث افت رتبه شما نیز خواهد شد. پس در زمان خرید بک لینک دائمی و قوی به برخی نکات باید دقت کنید. در این بخش میخواهیم به دلیل اهمیت خرید بک لینک در سئو سایت بپردازیم و علاوه بر آن نکاتی که باید در زمان خرید بک لینک باید دقت کنیم را به شما به‌طور کامل آموزش خواهیم داد. پس برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه از ساخت و یا خرید بک لینک داشته باشید با ما تا آخر این بخش همراه باشید.

بک لینک چیست؟

بیایید قبل از هر چیزی به تعریف دقیق از بک لینک بپردازیم، بک لینک به لینکی گفته می‌شود که از یک سایت با دامنه‌ی دیگر به سایت شما لینک داده می‌ شود. به عبارت دیگر، زمانی که یک سایت دیگر لینک سایت شما را در سایتش قرار می‌دهد، یک بک لینک برای سایت شما ایجاد شده است. بک لینک‌ها معمولاً با رنگ آبی نشان داده می‌شوند و زمانی که کاربران روی آن کلیک می‌کنند، به سایت شما منتقل می‌شوند. این لینک‌ها می‌توانند به بهبود سئو سایت شما کمک کنند، زیرا به عنوان یکی از عوامل مهم در تعیین رتبه در موتورهای جستجوی اینترنتی شناخته می‌شوند. با این حال، بک لینک‌هایی که از سایت ‌های با کیفیت و مرتبط به سایت شما لینک می دهند، اهمیت بیشتری دارند و می‌توانند به بهبود سئو سایت شما کمک کنند.

چرا باید بک لینک بخریم؟

خرید بک لینک به تنهایی ممکن است تاثیر مثبتی در سئو سایت شما نداشته باشد. در واقع، اگر بک لینکی که خریداری می کنید، کیفیت پایین، غیرطبیعی یا موقتی باشد، ممکن است به جای بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو، باعث کاهش رتبه نیز بشود.  بهترین راه برای بهبود سئو سایت شما، ایجاد محتوای با کیفیت و جذاب است. در صورتی که محتوای شما جذاب و مفید باشد، احتمالاً به طور خودکار بک لینک ‌های طبیعی و با کیفیت جذب خواهید کرد. اما اگر می خواهید بک لینکی را خریداری کنید، مطمئن شوید که آن بک لینک با کیفیت، طبیعی و دائمی است و مرتبط با محتوای سایت شماست. بک لینک هایی که به صورت غیرطبیعی و مصنوعی ایجاد شده‌اند، ممکن است به جای بهبود سئو، باعث محرومیت سایت شما در موتورهای جستجو شوند.

منبع: رپورتاژ https://www.marketerha.com/importance-of-buying-backlinks-in-seo/


می پسندم نمی پسندم

مجیک فالوور

خرید سابسکرایب یوتیوب ارازن قطعا همه ی ما با پلتفرم یوتیوب آشنایی کافی داریم و شما به عنوان یک مدیر کانال و برای دیده شدن در یوتیوب نیاز به سابسکرایب یوتیوب دارید و همچنین نیاز به ویو های بیشتر و انجام تبلیغات و بیشتر دیده شدن را در یوتیوب دارید که مجیک فالوور برای اولین بار خدمات Youtube را برای شما همراهان عزیز با قیمت های مناسب فراهم کرده است و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و اکانت خود را با افراد واقعی ارتقا دهید. شما می توانید خدمات سابسکرایبر ، لایک ویدیو ها و حتی بازدید آنها را با قیمت ارزان خریداری کنید.

برای اینکه در یوتیوب به کسب درامد برسید باید ۱۰۰۰ سابسکرایب و ۴۰۰۰ هزار ساعت واچ تایم داشته باشید پس اگر در یوتیوب فعال میکنید حتما به این موراد توجه کنید. توصیه ما این است که حتما با وب سایت های شناخته شده برای خرید سابسکرایب یوتیوب مجیک فالوور در تماس باشید تا بتوانید از کیفیت نهایی مطمئن شوید.

 

ما در مجیک فالوور ، خرید فالوور اینستاگرام را با دو کیفیت متفاوت متوسط و عالی ارایه می کنیم تا با توجه به نیاز خود از آنها استفاده فرمایید. “اگر تعداد زیادتری به فالوور نیاز دارید” میتوانید از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید.برخی از افراد ترجیح می‌دهند که فقط فالوور فیک بخرند که این به تنهایی کافی نیست و باید حداقل 60 درصد از فالوورهای شما واقعی باشد تا به درآمد برسید. مجیک فالوور با بیش از چند سال سابقه و فعالیت در زمینه خدمات اینستاگرام می‌تواند بهترین خدمات خرید فالوور، لایک، بازدید، کامنت و تبلیغات و … را انجام دهد.

همان‌طور که می‌دانید امروزه فالوور تأثیر زیادی در کسب و کارهای شما دارد. وب سایت خرید فالوور اینستاگرام مجیک فالوور می‌تواند کاربران ایرانی و کاملاً واقعی و فعال را به صفحه شما بیاورد. فالوورهایی که ما ارائه می‌دهیم کاملاً واقعی بوده و بالاترین کیفیت را دارا هستند. ما به شما کمک می‌کنیم تا ممبرهای با کیفیت و تعداد بالا، بدون ریزش را برای پیج خودتان تهیه نمایید. افزایش فالوور اینستاگرام به معنی افزایش فروش و مشتری‌های بیشتر در کسب و کارهای شما خواهد بود. زمانی که شما مشتری‌های واقعی از ما دریافت می‌کنید، می‌توانید فروش محصولات و خدماتتان را بالا ببرید. در زمان کوتاهی می‌توانید به رونق کسب و کارتان بپردازید.

یکی از روش‌های عالی برای بازدهی و رشد پیج اینستاگرامی، خرید لایک اینستاگرام است. امروزه اینستاگرام یک دنیای عالی و مجزایی را تشکیل داده که روزانه افراد زیادی به آن ملحق می‌شود. به دلیل محبوبیت بالای این پلتفرم باعث شده تا افراد برای کسب و کار خود از آن استفاده بکنند و به فکر تبلیغات باشند. شما می‌توانید در این زمینه لایک استوری، لایک ریلز، لایک IGTV و به‌طورکلی لایک تمامی پست‌هایتان را افزایش دهید. روش‌های زیادی برای افزایش لایک پست و استوری وجود دارد و بهترین روش برای این کار خرید لایک اینستاگرام است

اگر شما از افرادی هستید که تصمیم به خرید فالوور فیک برای پیج اینستاگرامتان گرفته‌اید، باید بدانید که در کنار فالوورهای فیک باید به فکر افزایش لایک پست اینستاگرام نیز تلاش کنید و این کار تنها با خرید لایک برای پست‌های اینستاگرام امکان‌پذیر است. شما با این کار دیگر تعداد فالوورهای فیک پیجتان مشخص نخواهد شد و می‌توانید در کنار آنها از افزایش لایک پست‌هایتان بهره‌مند شوید. در مجموعه مجیک فالوور می‌توانید به آسانی خرید لایک اینستاگرام مجیک فالوور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

خرید فالوور روبیکا مجیک فالوور عرضه کننده ی فالوور روبیکا و فالوور روبینو با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان می باشد. فالوور های ارائه شده توسط مجیک فالوور ریزش بسیار کمی دارد و میتواند تا متدها شما را از داشتن فالوور بالا مطمئن کند. برای خرید بسته ی مورد نظر را انتخاب کنید و مراحل خرید را انجام دهید.

خرید فالوور روبیکا مجیک فالوور در دنبال کننده های روبیکای ارائه شده توسط خود، حداکثر کیفیت ممکنه را در نظر گرفته است که همین مورد سبب شده است تعداد فالوور های واقعی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. فالوور های واقعی افرادی هستند که اگر پست شما آنها را جذب کند، اقدام به لایک ، کامنت دهی و حتی به اشتراک گذاری پست های شما خواهند شد و در نتیجه علاوه بر تعامل با پیچ شما، سبب افزایش فالوور های واقعی دیگر در کانال شما نیز خواهند شد.

اگر تا به‌حال برای خرید ممبر تلگرام به سایت‌های مربوطه مراجعه کرده باشید، حتما دیده‌اید که عناوین مختلفی از ممبرها با تعرفه‌های متفاوت موجوداند، در این بخش هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد تا شما را در شناختن هر چه بهتر این عناوین یاری دهیم، که بتوانید بر حسب نیاز خود مورد مناسب را برای کانال تلگرام خود گزینش کنید.

عضوگیری به‌صورت طبیعی و صرفا از طریق تولید محتوا و تبادل، سخت و تا حد زیادی، زمان‌بر است. و به‌خصوص در ابتدای کار که عضوهای کمی دارید، بهتر است که با خرید ممبر تلگرام مجیک فالوور عضوهای کانال خود را افزایش دهید و به این ترتیب امکان بالا رفتن تعداد ممبرها از روش‌های طبیعی نیز بیشتر خواهد شد. در واقع سریع‌ترین راه برای افزایش تعداد ممبرهای کانال، خرید ممبر است.


می پسندم نمی پسندم

کشاورزی زنده

در حوزه کشاورزی پایدار https://biokeshavarz.com/ یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید.

وقتی صحبت از نگهداری و مراقبت از درختان پسته می‌شود، کشاورزی زنده انتخاب کود مناسب نقش مهمی ایفا می‌کند. با توجه به گزینه های مختلف در بازار یکی از مهمترین کارهای کشاورزان انتخاب کود مناسب است تا در عین برطرف نمودن نیازهای درخت مقرون به صرفه نیز باشد.در حوزه کشاورزی پایدار، یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.

در این مقاله، مزایا، کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید، کود ماهی مایع هیدرولیز شده ابزار ارزشمندی است که می توانید در زرادخانه باغبانی خود داشته باشید.

6 کود ماهی مایع ارگانیک کود ماهی مایع یک محلول غنی از مواد مغذی است که از فرآیند تجزیه ضایعات ماهی، استخوان‌ها و… به دست می آید. این کود صد در صد ارگانیک است؛ چرا که از طبیعت ساخته می‌شود. استفاده از این کود یک چرخه کاملا طبیعی است. کشاورزانی که از کود ماهی استفاده می‌کنند نه تنها به طبیعت آسیبی وارد نمی‌کنند بلکه به چرخه طبیعت کمک می‌کنند.

آیا کود ماهی مایع برای مرکبات مفید است؟ + 5 اقدام اساسی هنگامی که صحبت از کشت مرکبات مانند پرتقال، لیمو و نارنگی در ایران می‌شود، اطمینان از رشد مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه‌های موثر برای افزایش سلامت و بهره‌وری درختان مرکبات استفاده از کود ماهی مایع است. در این مقاله، به فواید و کاربرد کود ماهی مایع برای مرکبات می پردازیم. با درک علم پشت این کود آلی و تاثیر کلی آن بر درختان مرکبات، می‌توانید شیوه کشاورزی خود را بهینه کنید و به نتایج مناسب‌تری دست پیدا کنید.


می پسندم نمی پسندم

خرید گلس محافظ صفحه نمایش گوشی فونی شاپ

با توجه به اهمیت بالای نمایشگر و سختی تعویض آن، استفاده از گلس محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل امری ضروری بوده و اقدام به خرید آن پس از خرید گوشی جدید اجتناب ناپذیر است.

ویژگی های انواع مختلف گلس گوشی موبایل

امروزه انواع متعددی از گلس های محافظ صفحه نمایش موبایل تولید و روانه بازار شده اند که مشخصات خاصی داشته و هرکدام در موارد ویژه ای کاربرد بخصوصی دارند.

البته همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، ویژگی اصلی هر گلس موبایل و یا گلس تبلت، محافظت از صفحه نمایش بوده و از این نظر تفاوتی با هم ندارند. ویژگی های دیگری همانند عدم جذب اثر انگشت، عدم کاهش وضوح تصویر، انعطاف پذیری بالا، مقاومت بالا در برابر شکنندگی و… کم و بیش در انواع مختلف گلس های گوشی موبایل مشاهده می شوند.

خرید گلس گوشی موبایل از فونی شاپ

گلس محافظ صفحه نمایش بطور ویژه برای هر گوشی موبایل و با توجه به سایز و نوع نمایشگر آن طراحی و تولید شده است. انواع مختلفی از آن ها نیز امروزه موجود بوده که می توانید از طریق بخش زیر اطلاعات کلی آن ها را مورد بررسی قرار داده و در صورت تمایل نسبت به خرید یکی از انواع گلس گوشی موبایل خود اقدام کنید.

https://fonishop.com/product-category/glass/


می پسندم نمی پسندم

طراحی ویلا سیکاس

طراحی ویلا سیکاس در شمال به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعت منحصر به فردش نیازمند رعایت یک سری اصول می باشد که مختص موقعیت جغرافیایی این منطقه می باشد. به طور کلی، ویلا به ساختمانی می گویند که بالاترین کیفیت فضایی را داشته باشد مکانی که نمی توان در آپارتمان های معمولی پیدا کرد. به دلیل اینکه بیشتر ویلا های موجود در شمال عموما برای استفاده در آخر هفته ها و تعطیلات می باشد، طراحی آن باید به گونه ای باشد تا احساسی منحصر به فرد و متفاوت را به فرد منتقل کند.

در دنیای پر مشغله ی امروزه، پیدا کردن مکانی برای به دست آوردن آرامش جزء الویت های ما انسان ها شده است مخصوصا کسانی که در مناطق شلوغ زندگی می کنند و یا زندگی پر استرسی دارند. به دلیل اینکه غالب مردم در خانه های کوچک و در مناطق شلوغ و پر جنب و جوش زندگی و فعالیت می کنند، تقاضا برای داشتن خانه های مستقل و ویلایی در مناطق دنج و آرام به شدت افزایش یافته است. گذراندن آخر هفته ها، اوقات تعطیل و یا کسانیکه تمایل دارند دوران بازنشستگی خود را در مکانی آرام و به دور از شلوغی سپری کنند این مقاله می تواند کمک کننده باشد زیرا ما قصد داریم تا شما را با انواع طراحی و ساخت ویلا در مناطق مختلف ایران و شرایط متنوع آشنا کرده و دیدی کلی درباره ی این موضوع در اختیارتان قرار دهیم.

به طور کلی طراحی ویلا خاص در شمال شامل دو نوع ویلای ساحلی و ویلای جنگلی می باشد که هر کدام کیفیت و اصول خاص خود را دارند. زیرا هر کدام منظره ی خاص خود را دارند و همچنین از مهمترین ویژگی در آنها تفاوت دمایی و رطوبتی می باشد. علاوه بر موارد بالا، قرار گیری این منطقه در بین رشته کوه های البرز و دریای خزر باعث ایجاد شرایطی فوق العاده برای علاقه مندان به ساخت ویلا شده است همچنین توجه به نکاتی مانند تاثیر تابش نور خورشید، جریان باد، مصالح سازگار با اقلیم می تواند برای سازندگان و طراحان ویلا کمک کننده باشد.


می پسندم نمی پسندم

باتری سونی فونی شاپ

سونی یکی از شرکت های معتبر سازنده گوشی های تلفن همراه در جهان است که با طراحی گوشی موبایل زیبا و شکیل مشتریان خاص خود را دارد.

باوجود پردازشگرهای قدرتمندی که سونی روی موبایل های خود می گذارد؛ باتری اورجینال موبایل سونی قادر به اپگرید کردن خود با نرم افزار های بهینه سازی باتری موبایل نیست.

به همین علت، خالی شدن سریع باتری موبایل سونی از معضلات این برند مشهور موبایل است.

صفحه نمایش موبایل سونی رزولوشن بسیار بالایی دارد.

به عنوان مثال گوشی اکسپریا z یکی از باکیفیت ترین صفحه های نمایش را در بازار گوشی های موبایل دارا است و از معدود گوشی هایی است که توانایی نمایش 4k  را دارد.

چنین صفحه نمایشی برای نگه داشتن شارژ در طول روز به باتری موبایل بیش از  mAh ۳۶۰۰ نیاز دارد؛ درصورتی که توان باطری آن کمتر ۳۲۰۰ میلی آمپر است.

البته شاید یکی از دلایل پایین بودن ظرفیت آن، کاهش قیمت باتری اصلی سونی است تا به همه امکان خرید گوشی های تلفن همراه این برند را بدهد.

باطری ارجینال سونی نسبت به خود موبایل ظرفیت بالایی ندارد.

استفاده مداوم از باطری های موبایل سونی، طول عمر آن ها را کوتاه کرده و به همین علت، کاربرانی که از گوشی های موبایل سونی استفاده می کنند؛ به سرعت نیاز به تعویض باطری موبایل پیدا می کنند.

تشخیص باطری اصلی سونی به منظور تعویض باتری موبایل برای همه مصرف کنندگان گوشی های همراه سونی اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر در تشخیص  باتری اصلی سونی تجربه و اطلاعات کافی ندارید؛ می توانید از فروشگاه فونی شاپ، باتری اصلی سونی را با ۶ ماه گارانتی خریداری کنید.

قیمت باتری اصلی سونی تاحدودی نسبت با سایر برندها مناسب تر است چون ظرفیت کمتری دارد. هرچند سونی با این ترفند توانسته قیمت گوشی های باکیفیت خود را در بازار پایین بیاورد اما این نقطه ضعفی است که اکثر کاربران را از خرید موبایل سونی در سال های اخیر پشیمان کرده است.

البته خالی شدن سریع شارژ باتری موبایل در تمام برندهای مشهور، به علت استفاده از نرم افزارهای حجیم و سخت افزارهای پیشرفته تا حدودی طبیعی است.

به خصوص زمانی که از برنامه هایی مثل وای فای، بلوتوث، NFC و  غیره که در پس زمینه کار می کنند؛ استفاده می کنید؛ بیشتر به این مشکل بر میخورید.

اگر به تازگی گوشی سونی خریده اید و نمی خواهید به این زودی ها نیاز به خرید باطری اصلی موبایل سونی پیدا کنید؛ بهتر است شارژ باتری موبایل سونی را بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه دارید و از شارژ کردن مکرر گوشی خودداری کنید.

با حذف برنامه هایی که مدت هاست از آن ها استفاده نکرده اید نیز می توانید به کاهش مصرف باتری موبایل سونی کمک کنید.

اگر با همه این ترفندهای کاهش مصرف باتری موبایل سونی، عمل کردید اما بازهم باتری زود شارژ خالی می کند می توانید یک باتری اصلی موبایل سونی را از فونی شاپ سفارش دهید.


می پسندم نمی پسندم

املاک پرند

با توجه به شرایط شهر پرند و پیشرفت روز افزون کیفیت زندگی و امکانات رفاهی در آن، خرید و فروش ملک در این شهر نیز شدت گرفت. گسترش تقاضا ها برای خرید و فروش املاک پرند منجر شد تا مراکز زیادی به منظور این کار در این شهر تاسیس شوند. امروزه شاهد املاکی های زیادی در سطح شهر پرند و دیگر شهر ها از جمله تهران هستیم که به خرید و فروش واحد های مسکونی و تجاری پرند می پردازند.

املاک پرند فاز ۲ دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. خانه های این فاز با قیمت های متغیری به فروش می رسند. عوامل مختلفی روی قیمت خانه های این فاز تاثیر می گذارند. متراژ و سال ساخت از مهم ترین آیتم های تاثیر گذار روی قیمت واحد ها می باشد. واحد های ۷۰ متری قیمتی در حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ تا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارند. این در حالی است که قیمت خانه های ۱۰۰ الی ۲۰۰ متری به ۲ الی ۳ میلیارد تومان در این فاز می رسد.

املاک پرند فاز 4 بیشتر به مسکن مهر تعلق دارند. لازم به ذکر است که در میان ساختمان های این فاز می توانیم شاهد پروژه های شخصی ساز نیز باشیم. با توجه به وجود تعداد زیادی واحد مسکونی در این فاز، دولت توجه زیادی به ساخت مراکز تفریحی و فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی و خدماتی داشته است. در این فاز می توانیم شاهد مراکز آموزشی و ورزشی و یا مراکز درمانی مجهز و نوساز باشیم. در ابتدای شروع کار مسکن مهر‌ واحد های این فاز با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسیدند. امروزه نیز با وجود افزایش قیمت ملک می توانیم واحد های مسکن مهر این فاز را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنیم.

اگر بخواهیم به طور کلی توضیح دهیم فاز های ۴ تا ۶ بیشتر واحد های مسکن مهر را دارا می باشند. در نتیجه املاک پرند فاز 5 نیز بیشتر خانه های مسکن مهر را شامل می شوند. این خانه از نقشه های تقریبا یکسانی پیروی می کنند و تنها بازسازی آن ها طبق سلیقه مالک می تواند متفاوت باشد. متراژ واحد های این فاز نیز بالا بوده و مناسب اسکان خانوار هایی با تعداد بالا می باشد.

فاز ۶ یکی دیگر از فاز های پرند می باشد که بیشتر روی مسکن مهر متمرکز است. املاک پرند فاز 6 واحد های استاندارد در ساختمان هایی با شکل یکسان دارند. بافت شهر ظاهر نوساز خود را حفظ کرده و برای ساکنان جز فاز های محبوب به شمار می رود. یکی از مزایای خانه های این فاز، احاطه به کل منطقه پرند می باشد. خانه های فاز ۶ بیشتر در مناطق مرتفع ساخته شده اند به همین علت خانه های آن دید کاملی به سایر بخش های پرند دارند.

املاک پرند فاز ۳ نسبت به سایر فاز ها خنک تر می باشد که این امر به علت ارتفاع بیشتر آن رخ داده است. افرادی که از شهرستان های سردسیر قصد مهاجرت دارند بهتر است املاک پرند در فاز ۶ را برای زندگی انتخاب کنند. مساحت و وسعت فاز ۶ در حدود هزار و هفتصد هکتار برآورد شده است. در این منطقه وسیع حدود ۳ هزار و ۸۰۰ واحد ساخته شده است که جمعیت زیادی را در خود جای می دهد.

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند و خدماتی نزدیک املاک پرند در این فاز از جمله مزایای آن می باشد. همچنین مهندسان در حال ساخت راه ارتباطی از این فاز به جاده ملارد و کرج هستند. تمامی این موارد در کنار نقشه کشی زیبای واحد های املاک فاز ۶ که توسط شرکت های ترکیه ای طراحی شده است باعث جذب مشتری برای خرید و اجاره خانه شده است.

خرید و فروش مسکن مهر شهر پرند یکی از بهترین اقدامات دولت در شهر هایی مانند پردیس و پرند می باشد. شهر پرند به علت داشتن آب و هوای معتدل تر نسبت به پردیس گزینه مناسب تری به شمار می رود. املاک پرند به دو دسته املام شخصی ساز و املاک مسکن مهر تقسیم می شوند. املاک مسکن مهر توسط دولت و پیمانکار های دولتی طراحی و ساخته می شوند. به علت حمایت دولت از سازندگان این املاک، قیمت واحد ها در ابتدای خرید و ثبت نام بسیار مناسب می باشد.

فایلینگ و آگهی املاک پرند به گونه ای ساخته شده اند که هر واحد و هر ملک بتواند تقریبا به تمامی خدمات رفاهی دسترسی کامل داشته باشد. علاوه بر این مجتمع های آموزشی نظیر مدرسه در تمامی مقاطع و آموزشگاه های تدریس زبان و دیگر حرفه ها نیز در پرند با شرایط مناسب ساخته شده اند. این آیتم یکی از نقاط قوت این شهر برای زندگی می باشد.


می پسندم نمی پسندم

HP 3PAR License


HP 3PAR License is a crucial component for organizations that use the HP 3PAR Storage system, as it enables the use of the advanced features of the system. The HP 3PAR Storage system is designed to provide businesses with high-performance, scalable, and cost-effective storage solutions that can be customized to meet specific needs.

HP 3PAR License offers different levels of access to various features of the HP 3PAR Storage system, enabling businesses to choose the features that best fit their needs. Some of the most common features that can be enabled through HP 3PAR License include Adaptive Optimization, Recovery Manager, Remote Copy, and Peer Persistence.

Adaptive Optimization is a feature that enables automatic data tiering, which means that data is automatically moved between different storage tiers based on its usage patterns. This ensures that frequently accessed data is stored on the fastest storage tier, while less frequently accessed data is moved to slower, less expensive storage tiers. This feature can significantly improve performance while reducing costs.

Recovery Manager is a feature that enables fast and efficient data recovery in case of data loss or corruption. With this feature, businesses can easily recover data from snapshots and replicas without having to restore the entire data set. This can save time and reduce the risk of data loss.

Remote Copy is a feature that enables data replication between different locations, allowing businesses to create redundant copies of their data for disaster recovery purposes. With this feature, businesses can ensure that their data is protected even in the event of a disaster.

 


می پسندم نمی پسندم

دانابوم

تحصیل در ایران و دانشگاه‌های معتبر این کشور با توجه به موقعیت و جایگاه علمی کشور ایران مورد توجه افرادی است که تصمیم تحصیل در ایران دانابوم را دارند. هر ساله تعدادی از افراد برای تحصیل به ایران می‌آیند که بر اساس تحقیقات انجام شده این آمار افزایش پیدا کرده است.

هر کشور برای جذب دانشجو شرایط و قوانین خاص خود را دارد و کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، دانشجویانی که قصد تحصیل در ایران را دارند، باید آئین‌نامه پذیرش دانشجویان خارجی را مطالعه کرده و شرایط موجود در آن را در نظر داشته باشند. این شرایط به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند.

تحصیل در ایران danaboom را می‌توان به دو بخش کلی دانشجویان بورسیه و دانشجویان غیربورسیه تقسیم کرد. دانشجویانی که بورسیه تحصیلی دریافت می‌کنند، این امکان را دارند که بدون پرداخت شهریه در یکی از دانشگاه‌ها یا مراکز علمی ایران مشغول به تحصیل شوند.

کشور عزیزمان ایران دانشگاه‌های خوب و مراکز علمی معتبری دارد که مورد استقبال بسیاری از اتباع خارجی و علاقه‌مندان به تحصیل قرار می‌گیرد. دانشجویان خارجی که قصد ادامه Study in iran را دارند باید قبل از هرکاری شرایط جذب دانشجو در ایران را شناخته و اقدام به دریافت پذیرش از دانشگاه‌ها و مراکز موزشی معآم آموزشی معتبر این کشور نمایند تا موفق به اخذ ویزای تحصیلی ایران شوند.


می پسندم نمی پسندم

سایت واسط شاپ

فروشگاه واسط شاپ تمرکز خود را بیشتر بر روی فروش لوازم جانبی گوشی مانند پاور بانک، کابل، هندزفری، هدفون و ... گذاشته است و در کنار آن، سایر لوازم دیجیتال اصل از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را نیز ارائه می‌کند.

هندزفری بلوتوثی ریمکس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کیفیت صدای عالی و طراحی شیک و مدرنی دارند که مکمل هر دکوراسیونی است. در همین حال، طراحی اسپیکرهای خانگی ما به گونه‌ای است که کیفیت صدای استثنایی دارد که تجربه شنیداری شما را ارتقا می‌دهد.

از جمله محصولات ریمکس شرکت واسط شاپ می‌توان به هندزفری بلوتوثی، انواع شارژر همراه، کابل‌ها، اسپیکرهای بلوتوثی، اسپیکرهای خانگی، پنکه گردنی و انواع مچ بند بچه‌گانه اشاره کرد.

ما طیف وسیعی از هندزفری‌های بلوتوثی، از جمله هندزفری بلوتوثی گردنی، هندزفری بلوتوثی تک گوش و هدفون بی سیم را ارائه می‌دهیم. هر یک از این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کیفیت صدای عالی دارند و به‌خوبی در درون گوش قرار می‌گیرند؛ بنابراین می‌توانید در حین کار، ورزش یا رفت‌وآمد از این هندزفری‌ها لذت ببرید. هدفون‌های ما از مواد با‌کیفیت ساخته شده‌اند و در طیف وسیعی از سبک‌ها و رنگ‌ها مطابق با سلایق فردی اشخاص هستند.

در واسط شاپ علاوه بر طیف وسیعی از محصولات هندزفری بلوتوثی؛ انواعی از پاور بانک‌های وایرلس و با سیم موجود است. پاور بانک‌های ریمکس در واسط شاپ به گونه‌ای هستند که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را همه جا با خود بدون دردسر استفاده کنید. ما همچنین انواع کابل‌های شارژ؛ از جمله کابل‌های لایتنینگ، کابل‌های میکرو USB و کابل‌های تایپ C را ارائه می‌دهیم که همه‌ی آن‌ها برای ارائه شارژ سریع و مطمئن برای دستگاه‌های الکترونیکی شما طراحی شده‌اند.


می پسندم نمی پسندم

ارزان دُر

درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از بهترین انتخاب برای ساختمان‌ها و مراکز فروش و هایپرمارکت‌ها می‌باشد، این درب‌ها علاوه بر افزایش امنیت، می‌تواند باعث زیبایی محیط نیز شود. این درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید از کمترین فضای ممکن، بیشترین بهره را ببرید. این درب‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند و بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و … است که به دلیل رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی می‌تواند استفاده زیادی گردد. حتی امروزه از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مراکز توان‌بخشی، کنفرانس و نمایشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود.

خرید درب اتوماتیک شیشه ‌ای اگر از کسانی هستید که به تازگی یکی از محصولات ما را خریداری کرده‌اید ولی در نصب و راه اندازی آن دچار مشکل شده‌اید، یا این درب‌ها دچار مشکلات و ایراداتی هستند که از آنها راضی نیستید، ما با ارائه خدمت پس از فروش عالی برای پشتیبانی از محصولات خریداری شده توسط مشتریان عزیز می‌توانید از ضررهای مالی آنها جلوگیری کنیم و شما با خرید انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک از ارزان دُر دیگر نگرانی بابت این موضوعات نداشته باشید

قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از بهترین انتخاب برای ساختمان‌ها و مراکز فروش و هایپرمارکت‌ها می‌باشد، این درب‌ها علاوه بر افزایش امنیت، می‌تواند باعث زیبایی محیط نیز شود. این درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید از کمترین فضای ممکن، بیشترین بهره را ببرید. این درب‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند و بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و … است که به دلیل رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی می‌تواند استفاده زیادی گردد. حتی امروزه از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مراکز توان‌بخشی، کنفرانس و نمایشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود.

سفارش خرید کرکره برقی برای خرید انواع کرکره‌ها و درب‌های برقی اتوماتیک می‌توانید به سایت ارزان در مراجعه نمایید و انواع محصولات را در سایت مشاهده و سفارش دهید. قیمت کلی این محصولات به ابعاد درب، جنس ریل، نوع ریل، برند و شرکت‌های سازنده و … بستگی دارد. دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت کرکره برقی امروزه تیغه و موتور کرکره کنترلی هستند و قدرت موتور و جنس تیغه برای ساخت کرکره ریموت کنترل استفاده می‌شود.

برای خرید انواع کرکره‌ها و درب‌های برقی اتوماتیک می‌توانید به سایت ارزان در مراجعه نمایید و انواع محصولات را در سایت مشاهده و سفارش دهید. قیمت کلی این محصولات به ابعاد درب، جنس ریل، نوع ریل، برند و شرکت‌های سازنده و … بستگی دارد. دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت کرکره برقی امروزه تیغه و موتور کرکره کنترلی هستند و قدرت موتور و جنس تیغه برای ساخت کرکره ریموت کنترل استفاده می‌شود.

یکی از مصارف زیادی که انواع درب کرکره‌ای در جامعه دارد، کرکره برقی مغازه‌هاست. کرکره برقی ارزان دُر مغازه یا هر نوع کرکره برقی دیگری معمولاً با تیغه آلومینیومی سبک‌تر ارزان هستند و با تیغه آلومینیومی سنگین و فولادی نیز گران‌تر است و البته استفاده از تیغه پلی کربنات شفاف و رول گیتر نیز واقعاً در بازار گران‌تر از بقیه است.

از مزیت‌های اصلی این پرده‌ها می‌توانید به کارکرد سریع و آسان آن توسط کاربران اشاره کنیم. این پرده‌های برقی نیازی به تنظیم توسط شما ندارد و در طرح‌های مختلف و با توجه به سلایق افراد قابل انتخاب هستند. طرح و اندازه پرده‌ها البته روی قیمت آنها تأثیرگذار هستند. پرده برقی با استفاده از سنسور می‌تواند بدون ریموت هم کنترل شود. با این سنسورها می‌توانید برای باز و بسته شدن و جمع شدن پرده‌ها اقدام نمایید.

این پرده‌ها دوام زیادی دارد و می‌توانید به راحتی بدون کنترل دست آنها را تنظیم نمایید. دوام این پرده‌ها تا سال‌های زیاد عمر می‌کند و نیازی به خرید پرده برقی در طرح‌های دیگر ندارید و در زمان کم می‌توانید پرده‌های منزل و محل کارتان را تعویض نمایید.

قیمت پرده برقی پرده‌های معمولی نسبت به پرده‌های برقی قیمت ارزان‌تری دارند. امروزه پرده‌های مدرن و هوشمندی در بازار وجود دارند که قیمت‌های بسیار بالایی دارند. معمولاً پرده‌های ساده با دست باز و بسته می‌شوند و قیمت آنها بسیار ارزان‌تر از پرده‌های برقی هستند.


می پسندم نمی پسندم

قو ایران

سایت های ثبت و درج آگهی رایگان و یا ستاره دار یکی از محبوب ترین ایده های تبلیغاتی صاحبان مشاغل بواسطه اینترنت می باشد. جهت اثبات این مدعا خوب است نیم نگاهی به برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان و یا ستاره دار انداخته و آنان را مورد بررسی قرار دهیم. تنها کاری که لازم است بکنیم جستجوی عباراتی همچون «تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی رایگان و…» می باشد.

سایت های ثبت و درج آگهی رایگان قو و یا ستاره دار یکی از محبوب ترین ایده های تبلیغاتی صاحبان مشاغل بواسطه اینترنت می باشد. جهت اثبات این مدعا خوب است نیم نگاهی به برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان و یا ستاره دار انداخته و آنان را مورد بررسی قرار دهیم. تنها کاری که لازم است بکنیم جستجوی عباراتی همچون «تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی رایگان و…» می باشد.

بی هیچ شکی نپرداختن هیچگونه هزینه ای در تبلیغات مقبول و مطلوب صاحبان مشاغل، اعم از اینترنتی و یا هر شغلی است. ولی موضوع اینجا می باشد که آیا هرگونه تبلیغات رایگان در سطح اینترنت مفید است؟ هدف از تبلیغ در اینترنتی جذب بازدید کننده حقیقی و افزایش بازدیدها بوده که در پایان فقط سود بردن نیست بلکه میتوان گفت که تبلیغات اینترنتی خوب و موفق و همچنین مناسب آن تبلیغاتی است که بتواند هر بازدید کننده ای را برای ورود به سایتتان ترغیب کند.

بی هیچ شکی نپرداختن هیچگونه هزینه ای در تبلیغات مقبول و مطلوب صاحبان مشاغل، اعم از اینترنتی و یا هر شغلی است. ولی موضوع اینجا می باشد که آیا هرگونه تبلیغات رایگان قو در سطح اینترنت مفید است؟ هدف از تبلیغ در اینترنتی جذب بازدید کننده حقیقی و افزایش بازدیدها بوده که در پایان فقط سود بردن نیست بلکه میتوان گفت که تبلیغات اینترنتی خوب و موفق و همچنین مناسب آن تبلیغاتی است که بتواند هر بازدید کننده ای را برای ورود به سایتتان ترغیب کند.

بی هیچ شکی نپرداختن هیچگونه هزینه ای در تبلیغات مقبول و مطلوب صاحبان مشاغل، اعم از اینترنتی و یا هر شغلی است. ولی موضوع اینجا می باشد که آیا هرگونه تبلیغات رایگان قو ایران در سطح اینترنت مفید است؟ هدف از تبلیغ در اینترنتی جذب بازدید کننده حقیقی و افزایش بازدیدها بوده که در پایان فقط سود بردن نیست بلکه میتوان گفت که تبلیغات اینترنتی خوب و موفق و همچنین مناسب آن تبلیغاتی است که بتواند هر بازدید کننده ای را برای ورود به سایتتان ترغیب کند.


می پسندم نمی پسندم

گروه صنعتی آرتا چوب آریا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که چوب‌های مورد استفاده در ساخت و ساز ویلای چوبی دارد مقاومت آن در برابر آفات و حشرات مختلف است. بله درست متوجه شدید! همه ما گمان می‌کنیم که چوب ماده‌ای است که به مرور دچار پوسیدگی شده و حمله حشرات به آن منجر به ضعیف‌تر شدنش می‌شود در حالی که چوب‌های مورد استفاده در ساخت ویلا به دلیل فرآیندهایی که روی آن‌ها انجام می‌شود، دچار چنین مشکلی نشده و بعضاً عمر طولانی‌تری نسبت به مصالحی مثل بتون و فولاد نیز خواهند داشت. در ضمن پوسیدگی‌های قارچی نیز نمی‌تواند روی مقاومت و کارایی این مصالح منحصربه‌فرد تاثیر زیادی بگذارد. باید دانست استحکام و چگالی چوب است که استحکام کلی ویلا چوبی را تعیین می‌کند.

در مورد این مزیت خانه چوبی حتماً باید یادآور شویم که سازنده هیچ بنایی هیچ وقت نمی‌تواند ادعا کند ساختمان ساخته شده توسط او ضد زلزله است! زیرا با افزایش هر ریشتر به درجه زلزله، میزان تخریبگری این حادثه طبیعی 32 برابر خواهد شد و با وجود چنین موضوعی هیچ ساختمانی از شر زلزله در امان نخواهد بود.

آیا امکان دارد که برخی از سازندگان در ساخت خانه چوبی دست به تقلب بزنند کار نامعتبر ارائه کنند؟ جواب این پرسش قطعاً مثبت است. متاسفانه برخی از شرکت‌ها و مجموعه‌های غیر معتبر هستند که برای مثال با کم کردن از قطر دیوارها از مقدار چوب مصرفی در بنا کم می‌کنند یا این‌که دیوار را جوری احداث می‌‌کنند که بین دو جدار آن فاصله‌ی 15 تا 20 سانتی‌متری قرار داشته باشد. آن‌ها سپس فاصله‌ِ بین این دو جدار را با خاک اره پر می‌کنند که این کار قطعاً عملی غیرحرفه‌ای و نادرست است.

دیوارهای یک ویلا چوبی باید کاملاً با استفاده از الوار و چوب ساخته شوند. لازم به ذکر است که شرکت آمیتیس امرتات ویلاهای چوبی خود را با دیوارهایی به قطر 27 سانتی‌متر می‌سازد و از این نظر به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که ساخت ویلا چوبی آن‌ها با بهترین کیفیت و درست‌ترین استانداردها انجام شده است.


می پسندم نمی پسندم

جهان سیکلت

خرید و فروش عمده دوچرخه و لوازم یدکی از جمله برند های SHIMANO شیمانو . فروش عمده دوچرخه و قطعات دوچرخه . فروشگاه اینترنتی جهان سیکلت .

نکات خرید دوچرخه دوچرخه یکی از وسایل نقلیه محبوب به شمار می رود که اکثر افراد از کودکی علاقمند به آن هستند. این علاقه به دوچرخه سواری در سنین کم تقریبا برای همه یکسان می باشد و ممکن است تعداد افراد کمتری در سنین بالاتر این علاقه را حفظ کنند. با ماشینی شدن دنیا و پیشرفت های بسیار خیلی از افراد به استفاده از ماشین ها روی آورده اند اما باز هم کسانی هستند که دوچرخه را به عنوان وسیله رفت و آمد تا محل کار، شهرگردی و تفریح، طبیعت گردی و … انتخاب می کنند.

اگر قصد خرید دوچرخه جهان سیکلت را دارید حتما سوالاتی در ذهن شما پیش آمده است. دوچرخه شهری بهتر است یا دوچرخه کوهستان؟ کدام سایز دوچرخه مناسب من است؟ از کجا دوچرخه باکیفیت بخرم؟ کدام برند دوچرخه را بخرم؟ با آگاهی از پاسخ این سوالات و داشتن اطلاعات لازم درباره دوچرخه می توانید خریدی راحت و حساب شده داشته باشید.

قیمت دوچرخه یکی از مسائل مهم هنگام خرید آن است. هر کسی با توجه به اندازه بودجه و البته نوع نیاز خود دوچرخه ای را انتخاب می کند. اگر قصد دارید با صرف هزینه کم یک دوچرخه مناسب برای خود تهیه کنید باید به سراغ مدل های نیمه حرفه ای و ساده تر بروید. قطعا دوچرخه های حرفه ای که از کیفیت بالاتر و امکانات بیشتری برخوردارند قیمت گرانتری نیز دارند.

به کارگیری از لوازم جانبی دوچرخه لذت و ایمنی دوچرخه سواری را تا حد زیادی بهبود می بخشد. ابزار ها و لوازم جانبی متعددی برای دوچرخه موجود است که شاید تا به حال از آن ها استفاده نکرده اید و کاربرد و اهمیت آن ها را نمی دانید. در این مطلب ما به معرفی انواع و اقسام لوازم جانبی و تجهیزات دوچرخه می پردازیم. منظور از لوازم جانبی دوچرخه، مواردی چون تجهیزات تعمیر و نگهداری دوچرخه، لوازم یدکی، لوازم ایمنی، تجهیزات امنیت خود دوچرخه، لوازم زینتی و … می شوند. تجهیزات جانبی تنوع زیادی دارند که هر کس بایستی که بر اساس نیاز و سلیقۀ خود اقدام به خرید و به کار گیری از آن ها کند.

در این مطلب ما به معرفی انواع و اقسام خرید لوازم جانبی دوچرخه می پردازیم. منظور از لوازم جانبی دوچرخه، مواردی چون تجهیزات تعمیر و نگهداری دوچرخه، لوازم یدکی، لوازم ایمنی، تجهیزات امنیت خود دوچرخه، لوازم زینتی و … می شوند. تجهیزات جانبی تنوع زیادی دارند که هر کس بایستی که بر اساس نیاز و سلیقۀ خود اقدام به خرید و به کار گیری از آن ها کند.


می پسندم نمی پسندم

golicense.net

HP License Due to the increasing threats to data and resources, security and protection of network information is important for companies. By using the available licenses, more facilities can be used to upgrade the security system and other applications.

ManageEngine License produces professional products in the field of data center management and management of large enterprise networks. This company is one of the subgroups of ZOHO, which was established in 1999 and has introduced various products in the field of management and monitoring to the world

Tenable License Nessus is a system vulnerability scanner software that can search, detect and report various types of vulnerabilities on any device. This vulnerability scanner is developed and supported by Tenable Network Security. Organizations and companies can gain better access to this software by obtaining a license. This vulnerability scanner can detect a wide range of vulnerabilities in the fastest time, with reliability and accuracy. Currently, Nessus is one of the most popular and advanced vulnerability scanners in the world.


می پسندم نمی پسندم

افزار پرداز هوشمند سورنا

همواره محصولات و راهکارهای سیسکو بعنوان شرکتی پیشرو در صنعت شبکه، مورد توجه ارگان ها و سازمان های پیشرفته بوده است. این شرکت با ورود به حوزه های مختلف از قبیل نتورک، امنیت، Collaboration و مانیتورینگ، پاسخگوی نیاز مشتریان خود در هر سطحی میباشد و موجب اطمینان خاطر سازمان ها و مدیران آنها است. در حال حاضر این شرکت دارای سیر وسیعی از محصولات به منظور پیاده سازی راهکارهای مختلف میباشد.

سوئیچ سیسکو دستگاهی می باشد که تجهیزات تحت شبکه را در بستر LAN به یکدیگر متصل می کند. بصورت کلی، یک سوئیچ بسته های دریافتی (Packet) را پردازش کرده و از طریق پورت های خود و بر اساس MAC Address دستگاه های موجود در بستر شبکه، اطلاعات را ارسال می نماید.

روتر سیسکو برای شعبه های سازمان: سری روترهای ISR 1000، ISR 4000، ASR1000 سیسکو و پلتفرم های لبه شبکه Catalyst 8000 سیسکو با بهره مندی از سیستم عامل IOS XE با بهره مندی انتخاب هوشمندی برای شبکه های کوچک تا متوسط سازمانی میباشد. این روترها امکان انتقال امن داده ها را از طریق VPNتسهیل می کند. در این میان روترهای ISR با استفاده از زیر ساخت های امنیتی سیسکو، از اتصال امن برای انتقال صدا، و اتصال از راه دور و یا Remote کار در خانه را برای کارمندان سازمان آسانتر می کند. همچنین این روترهای کنترلرهای مورد نیاز برای راه اندازی شبکه SD-WAN نیز بحساب می آیند.


می پسندم نمی پسندم

ciscolicense

Cisco ISE is a network admission control and access layer infrastructure, where people are connecting to network, and we assume they are trusted. Cisco ISE has improved the policy engine which handles the access layer infrastructure.

Cisco ISE works hand in hand with your network infrastructure and could be implemented as either Radius or Tacacs+ server. In order to authenticate different devices, 802.1x standard is used so the end points could talk to the switches using various protocols like EAP through the switches that deliver authentication information to Cisco Identity Services Engine.

Todays, software-defined networking (SDN) becomes more popular and meanwhile Cisco ACI changes the way we’ve traditionally thought about networking. In Traditional networking administrators use commands and to manage different devices locally. Cisco Application Centric Infrastructure (ACI) is a holistic architecture in the data center providing centralized automation and policy-driven application profiles. This solution delivers software flexibility with the scalability of hardware performance

Cisco Prime Infrastructure provides network monitoring which comprise a broad range of activities. Monitoring the network infrastructure our devices and In fact monitoring the network involves every aspect of ensuring that the network infrastructure is operating efficiently and is expected.their components  running

 


می پسندم نمی پسندم

شرکت سورنا

شرکت سورنا از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تامین لایسنس اورجینال برای محصولات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با زیرساخت شبکه و امنیت اطلاعات فعالیت نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس در ایران، امکان تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.

شرکت سورنا با بیش از 8 سال سابقه در صنعت شبکه و دارای سابقه همکاری با ارگان های خصوصی و دولتی و با برخورداری از گواهینامه خدمات فنی، عملیاتی و امنیت افتا و شورای عالی خدمات انفورماتیک ایران و بعنوان شناخته ترین و بزرگترین تامین کننده لایسنس های اورجینال و اصل در ایران، امکان راه اندازی و پیاده سازی زیرساخت های شبکه و امنیت موسسات کوچک تا پیشرفته علاوه بر تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.


می پسندم نمی پسندم

املاک جاوید

به عنوان مشتری آپارتمان ساحلی سرخرود باید برای تامین نیاز خود و اعضای خانواده خود نهایت تلاش را داشته باشید. همانطور که می دانید ویلاهای لوکس و آپارتمان های ساحلی لوکس دارای معماری قابل توجهی هستند. زیباترین محوطه سازی برای آنها به کار رفته، عالی ترین تزیینات را دارند و اگر آپارتمان فول فرنیش آماده شده باشد، بهترین مبلمان و لوازم در داخل آپارتمان فراهم شده است.

آپارتمان خط دریا سرخرود می‌تواند یک محیط عالی برای زندگی در سال‌های آینده را فراهم کند. خرید آپارتمان لوکس در بهترین شهر مازندران به اندازه خرید یک ویلای لاکچری شمال یا یک خانه لوکس اهمیت دارد. در هر معاملاتی که در مازندران انجام می‌دهید باید نهایت دقت را به خرج دهید. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که آیا خرید یک آپارتمان ساحلی به نفع شما هست یا خیر، بهتر است یک سری نکات کلی و جزئی را در نظر بگیرید.

اگر آپارتمان لوکس با متراژ بزرگتر را در ویلا ساحلی سرخرود بخرید، مطمئناً فضای بسیار بهتری برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود. در این گزینه می توانیم به خرید پنت هاوس در سرخرود هم اشاره کنیم. گزینه های خرید آپارتمان ساحلی در مازندران و خرید ویلای ساحلی را می‌ توانید در وب‌ سایت ‌های آنلاین بررسی کنید.


می پسندم نمی پسندم

نوین پارتیشن

تمامی انواع کمد اداری نوین پارتیشن را هماهنگ با دیزان داخلی فضای کاری شما ، طراحی ، تولید و اجرا می کنیم. محصولات نوین پارتیشن ، همگی ، متناسب با کاربری سازمانی مشتریان گرامی و کاملا ارگونومیک ساخته می شوند. تنوع طرحهای ما این امکان را می دهد که کمدهایی کاملا سازگار با طیف وسیع سلایق مشتریان گرامی ارایه دهیم. تمامی این محصولات در مجموعه نوین پارتیشن تولید می شود و به همین دلیل قیمت تمام شده تا 30 درصد کاهش یافته و قیمت نهایی محصولات در مقایسه با سایر برندها ، کاملا رقابتی و اقتصادی است.

شیشه سکوریت نوین پارتیشن (یا شیشه نشکن) یکی از انواع شیشه های ایمن است که از طریق نوعی عملیات حرارتی ویژه ایجاد می شود. این عملیات حرارتی روی شیشه های معمولی انجام می شود ، و استحکام مکانیکی و همچنین مقاومت حرارتی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و به این ترتیب آنها را به شیشه سکوریت تبدیل می کند.

شیشه سکوریت چیست؟ شیشه سکوریت (یا شیشه نشکن) یکی از انواع شیشه های ایمن است که از طریق نوعی عملیات حرارتی ویژه ایجاد می شود. این عملیات حرارتی روی شیشه های معمولی انجام می شود ، و استحکام مکانیکی و همچنین مقاومت حرارتی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و به این ترتیب آنها را به شیشه سکوریت تبدیل می کند.

پارتیشن اداری نوین پارتیشن در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و اجرا می گردد. هر دو نوع پارتیشن اداری با توجه به سبک طراحی و متریال های بکار رفته در انواع مختلف گروه بندی می شود که در ادامه به بررسی جزئیات و قیمت هر یک پرداخته ایم. نوین پارتیشن با بیشترین تنوع در طراحی و تولید پارتیشن های اداری این امکان را فراهم نموده که با هر بودجه ای ، بهترین پارتیشن را متناسب با دفتر کار و نیازهای سازمانی خود انتخاب نمایید.


می پسندم نمی پسندم

golicense

Splunk License Splunk is an advanced technology that searches files in an indexed system. Splunk analyzes the data generated by the system to provide an operational plan for machine intelligence.Also, with Splunk, we can make the best use of all the data collected. It also makes it possible to place the organization at the highest level of performance, profitability and security by creating a level of operational intelligence and viewing all data.

F5 License F5 is an American company that started in the mid-90s. The company is headquartered in Washington State and is known as the largest manufacturer of ADC products in the world. Initially, the company started by producing Load Balancing equipment under the brand name BIG-IP. The function of this equipment was such that when a server in the network was shut down or there was a lot of traffic on it.

Solarwinds License SolarWinds is one of the largest manufacturers of management software in the field of information technology. This company, which was established in 1999, has many customers in more than 170 countries. SolarWinds and its licenses with its customer-oriented management, has been able to reduce the cost and complexity of software by removing existing obstacles.


می پسندم نمی پسندم

ciscolicense

Cisco license is a privately held information technology website established in 2015. Here in Cisco license, we aim to offer our customers a variety of the latest Cisco devices and licenses by having a group of certified consultants with vast experience in Information Technology. We’ve come a long way, so we know exactly which direction to take when supplying you with high quality and most cost-saving products which suit your environment. We offer all of this while providing excellent customer service and friendly support.

Cisco Smart License could be a cloud-based, software package license management solution that allows  you to automate time-consuming, manual licensing tasks. Cisco Smart License is the solution permits you to simply track the status of your license and software usage trends. The software that you put in your network will automatically self-register themselves, without Product Activation Keys (PAKs)

Most customers haven’t been familiar with robust Cisco PLR License reservation option yet. Basically, permanent license reservation is a part of Cisco smart licensing solution. While smart License needs a smart account and product has to connect to Cisco Smart Software Management (CSSM) or Smart Software Manage (SSM on-Prem) in order to reactivate and report the most recent license status, some customers have extremely secured inner networks with restricted internet access. So what Cisco PLR License can do? Here is where Cisco Permanent License Reservation or PLR license comes into play.


می پسندم نمی پسندم

املاک تخصصی املاک پرند

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند عبارت است از وجه یا چیزی كه داوطلب اجازه به صاحب ملك می‌ دهد تا صاحب ملك ، ملك خالی خود را به او اجاره دهد ، این وجه چیزی جدا از اجاره بها است و پرداخت آن اختیاری است ومنظور از اختیاری این است كه ممكن است موجری بدون دریافت سرقفلی ملك خالی تجاری خود را به مستاجری اجاره دهد ، البته از سال 1376 به بعد ، این دریافت نکردن سرقفلی باعث شده كه مستاجر هم در پایان مدت اجاره نتواند از موجر مطالبه سرقفلی كند.

املاک پرند فاز۳ برای كسب و كار و اجاره واگذار شده است حتی اگر پروانه و پایان كار محل تجاری نباشد یعنی حتی محل مسكونی كه برای كار اجاره داده شده مشمول حق كسب و پیشه و تجارت است و مستاجر در صورتی كه موجبی برای تخلیه وجود داشته باشد مستحق دریافت حق كسب و پیشه خواهد بود حتی اگر وجهی به عنوان سرقفلی در ابتدای عقد اجاره به موجر نپرداخته باشد.

املاک پرند فاز۲ می‌ تواند (حسب مورد ) حق كسب و پیشه و تجارت یا نصف آن را از بین ببرد. نتیجه این كه فردی كه پیش از مهرماه 1376 مستاجر محل كسب و پیشه باشد ، می‌ تواند به رغم انقضاء مدت اجاره از تخلیه ملك خودداری وسرقفلی مطالبه كند ، كه البته آنچه مطالبه می‌ كند حق كسب و پیشه و تجارت است.


می پسندم نمی پسندم