فوتبال

از جمله سایت های پیش بینی فوتبال فارسی که در بین کاربران ایرانی بسیار معروف هستند می توان به سایت های ، پیش بینی فوتبال manotobet ( منوتوبت) ، ای نود ، دونیمه ، تک اسکور ، Bet90 ، پارس نود ، تاینی بت و… اشاره کرد. ایران بت پرس با بررسی های فراوان و سنجش اعتبار سایت های مختلف ، لیستی از برترین سایت های ایران به منظور معرفی به کاربران پیش بینی فوبتال تهیه کرد است که در این لیست می توان ، اردس های بدون فیلتر سایت های معتبر شرط بندی به همراه لینک شبکه های اجتماعی آنها را پیدا کرد.


می پسندم نمی پسندم

پشتیبانی شبکه تیلاتل

پشتیبانی شبکه تیلاتل به مجموعه خدماتی که در جهت حفظ و نگهداری، رفع ایراد و اشکالات احتمالی و بالا بردن ضریب امنیت و پایداری زیرساخت و تجهیزات شبکه، نرم افزار و اطلاعات یک شرکت و یا سازمان، انجام میگردد گفته میشود. پشتیبان شبکه نیز به فرد یا شرکتی که مجموعه فعالیت های فوق را مدیریت میکند و یا انجام میدهد گفته میشود. پشتیبان شبکه می تواند یک فرد و یا یک شرکت متخصص باشد که در حوزه پشتیبانی شبکه مهارت و تخصص دارد. مدیریت و نگهداری از شبکه های کامپیوتری باید توسط افراد مجرب و با تجربه انجام شود تا خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار و نگهداری از سیستم ها به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.


می پسندم نمی پسندم

تور لحظه آخری سفریار

قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.


می پسندم نمی پسندم

مزایای مولتی اسپلیت

مولتی اسپلیت ها به دلیل استفاده از کندانسور بزرگ در یونیت خارجی دیگر نیازی به داکت اسپلیت ندارند. لوله های اتصال یونیت داخلی به خارجی نیز به فضای کمی نیاز دارند و به راحتی نصب می شوند. این سیستم ها بیشتر برای مکان هایی مناسب هستند که یک درجه حرارت برای کل محیط مورد نیاز است. در سیستم های مولتی اسپلیت، تمام یونیت های داخلی، فضای داخلی را با دمای یکسان تهویه می کنند. به طور کلی، مزایای چندگانه عبارتند از:

مولتی‌پلیت‌ها مجهز به کمپرسور چرخشی اینورتر هستند.
هزینه برق مصرفی در سیستم های چند صفحه ای در مقایسه با اسپلیت های معمولی بین 35 تا 40 درصد کاهش می یابد.
تمام واحدهای داخلی در چند اسپلیت مجهز به یک کنترل کننده ترموستات مجزا هستند.
مولتی اسپلیت ها به دلیل داشتن یک کمپرسور در مقایسه با سیستم های چند کمپرسور معمولی فضای کمتری را اشغال می کنند.
هزینه نگهداری پایینی دارند.
قابل اتصال به پانل های داخلی مختلف از جمله یونیت های دیواری داخلی، کانال ها و کاست های سقفی و کفی.
معایب مالتی پلکس
مولتی اسپلیت ها علاوه بر مزایایی که در بالا ذکر شد، دارای معایبی نیز هستند که مصرف کننده قبل از خرید باید از آن ها آگاه باشد. از معایب مالتی پلکس می توان به نکات زیر اشاره کرد:

Multiplits نمی توانند دما را به صورت جداگانه برای پانل های جداگانه کنترل کنند. در این سیستم دمایی که مصرف کننده برای یونیت داخلی تعیین می کند برای تمام یونیت های داخلی اعمال می شود.
Multiplit ها چندین سیستم به هم پیوسته هستند که به طور همزمان کار می کنند و کنترل جداگانه ای ندارند. در نتیجه، خاموش کردن یک واحد داخلی باعث خاموش شدن همه واحدهای داخلی می شود. بنابراین مولتی اسپلیت ها برای سالن های تهویه مطبوع یا فضاهایی با ویژگی های حرارتی متفاوت گزینه مناسبی نیستند.

نکات مهم هنگام خرید مولتی اسپلیت

مولتی اسپلیت ها که در واقع کولر گازی اسپلیت چند پنل هستند به دلیل سرعت بالای کاهش دمای محیط، مصرف برق کمتر، مصرف فضای کمتر و نصب راحت تر، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند. اما در نظر داشته باشید که برای بهره مندی از تمامی ویژگی های مطلوب این سیستم ها باید در هنگام خرید عواملی را در نظر بگیرید که سیستم تهویه مطبوع خریداری شده می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند. بسیاری از مصرف کنندگان بدون توجه به عوامل موثر بر کیفیت و کارایی این سیستم ها اقدام به خرید می کنند و پس از مدتی از خرید خود ناراضی می شوند.

نکته مهم در خرید مولتی اسپلیت توجه به ابعاد محیطی است که قرار است توسط این دستگاه خنک شود. با توجه به فضا و ابعاد محیط باید دستگاهی با قدرت مناسب انتخاب کنید. زیرا نصب سیستمی با توان بیشتر از ظرفیت محیط باعث افزایش مصرف انرژی می شود. استفاده از سیستمی که قدرت کمتری نسبت به نیاز محیط دارد، هوای خنک کافی را در اختیار شما قرار نمی دهد. لازم به ذکر است که میانگین زمان سرمایش، مدت زمان استفاده از سیستم در طول روز، تعداد ساکنین، تعداد اتاق ها، استفاده از فضا و تعداد پنجره ها از موارد مهمی هستند که هنگام خرید هوا باید مورد توجه قرار گیرند. تهویه مطبوع و اسپلیت چند پانل. قرار داده شود.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت و ویژگی های انواع محصولات در زمینه تهویه مطبوع ساختمان و همچنین سایر تجهیزات نصب به سایت فروشگاه ونداد تجهیز مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

نصب یونیت داخلی کولر گازی اسپلیت

اکثر افراد معمولا برای نصب کولر گازی اسپلیت خود از نصاب حرفه ای کولر گازی اسپلیت استفاده می کنند. اما اگر در زمینه لوله کشی یا خدمات برق تهویه مطبوع تجربه دارید، می توانید این سیستم را به تنهایی و به راحتی نصب کنید. اگرچه هر کولر گازی اسپلیت بسته به سازنده آن منحصر به فرد است، این مقاله یک راهنمای کلی برای نصب کولر گازی اسپلیت ارائه می دهد. نصب اسپلیت و نصب کولر گازی یکی از خدمات مهم ما در سن صنعت می باشد. همچنین برای اطلاع از هزینه جابجایی و راه اندازی مجدد کولر گازی می توانید با سان صنعت تماس بگیرید.

برای تعمیر کولر گازی می توانید با سان صنعت تماس گرفته و از همکاران ما درخواست خدمات نمایید.

نصب یونیت داخلی کولر گازی اسپلیت

  • بهترین مکان برای نصب یونیت داخلی، کولر گازی اسپلیت در دیوار داخلی خانه است.
  • از نور مستقیم خورشید و منابع گرما خودداری کنید.
  • از جاهایی که احتمال نشت گاز یا نفت و گاز گوگرد وجود دارد خودداری کنید.
  • یونیت داخلی به حداقل 25 سانتی متر فضای باز در اطراف بالا و کناره ها نیاز دارد.
  • دیوار باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند وزن دستگاه را تحمل کند.
  • ممکن است برای محافظت از سیستم نیاز به ساخت قالب چوبی یا فلزی داشته باشید.
  • صفحه را به دیوار داخلی وصل کنید.
  • صفحه فلزی (پایه) را در مقابل دیواری که می خواهید یونیت داخلی را روی آن نصب کنید نگه دارید.
  • برای قرار دادن صفحه نمایش روی دیوار در مکان های مناسب سوراخ هایی ایجاد کنید.
  • غلتک را داخل سوراخ قرار دهید. صفحات را با پیچ به دیوار ببندید.
  • برای لوله کشی یک سوراخ در دیوار ایجاد کنید.
  • بر اساس باز کردن قلاب نصب شده، بهترین نقطه را برای ایجاد سوراخ پیدا کنید.
  • همچنین باید طول لوله و مسافت لازم برای طی کردن تا یونیت خارجی را در نظر بگیرید.
  • سوراخی به قطر 1.5 سانتی متر در داخل دیوار ایجاد کنید. سوراخ باید به سمت پایین و خارج حرکت کند تا به خوبی تخلیه شود.
  • اتصالات الکتریکی را بررسی کنید.
  • پوشش پانل جلویی را بردارید.
  • اطمینان حاصل کنید که سیم های کابل به پایانه های پیچ وصل شده اند و با نمودار یون مطابقت دارند.
  • لوله ها را وصل کنید
  • هنگام نصب کولر گازی اسپلیت، لوله های مسی را از یونیت داخلی تا سوراخ ایجاد شده در دیوار نصب کنید.
  • زاویه خم شدن (انحراف) را به حداقل برسانید تا مطمئن شوید که دستگاه به درستی کار می کند.
  • طول لوله PVC را 1/4 (6 میلی متر) کوتاهتر از طول بین سطح داخلی و خارجی دیوار خود ببرید.
  • درپوش لوله را در قسمت داخلی انتهای لوله PVC قرار دهید. لوله را به داخل سوراخ داخل دیوار هدایت کنید.
  • لوله های مسی، کابل های برق و لوله های تخلیه (زهکشی / تخلیه فاضلاب) را با نوار برق سفت کنید. لوله تخلیه را در پایین قرار دهید تا جریان آب آزاد شود.
  • لوله ها و کابل ها را داخل سوراخ دیوار قرار دهید. مطمئن شوید که لوله زهکشی آب را در محل مناسب تخلیه می کند.
  • با فشار دادن واحد در جلوی پانل نصب، یونیت داخلی را به پانل نصب محکم کنید.

همچنین می توانید برای استفاده از خدمات کولر گازی با ما تماس بگیرید. سرویس دوره ای کولر گازی اسپلیت باعث افزایش عمر مفید دستگاه و بهبود عملکرد آن می شود.

نصب یونیت خارجی کولر گازی اسپلیت

  • در فضای باز، بهترین مکان را برای نصب یونیت خارجی کولر گازی اسپلیت انتخاب کنید.
  • هنگام نصب کولر گازی اسپلیت، فراموش نکنید که محل یونیت خارجی باید به دور از مکان های شلوغ، گرد و غبار یا گرم باشد.
  • یونیت خارجی برای عملکرد بهتر به 4 اینچ (31 سانتی متر) فضای آزاد در اطراف خود نیاز دارد.
  • کف را با بتن بپوشانید و از صاف بودن سطح آن اطمینان حاصل کنید.
  • صفحه مسطح ایجاد شده (پد) باید به اندازه ای باشد که کندانسور را بالای برف زمستانی روی سطح آن قرار دهد.
  • کندانسور یا واحد بیرونی را در بالای پد قرار دهید و از پلاستیک برای کاهش لرزش استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که هیچ آنتن رادیویی یا تلویزیونی در 4 فوت (2 متر) واحد خارجی وجود ندارد.
  • سیم های برق را وصل کنید.

به نمودار سیم کشی دستگاه مراجعه کنید و مطمئن شوید که سیم های کابل به همان روشی که در نمودار نشان داده شده است وصل شده اند. پیروی از دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده در نقشه بسیار مهم است.

  1. کابل ها را با یک گیره کابل ببندید و پوشش را حرکت دهید.
  2. مهره های لوله را به لوله های مربوطه در یونیت خارجی وصل کنید.
  3. نصب کولر گازی اسپلیت را کامل کنید.
  4. هوا و رطوبت را از مدار کولر گازی خارج کنید.
  5. شیرهای دو طرفه و سه طرفه و شیر سرویس را بردارید.
  6. شیلنگ خلاء را به شیر سرویس وصل کنید.
  7. دکمه فشار پایین را ببندید و سپس پمپ خلاء را خاموش کنید.
  8. پمپ خلاء را جدا کنید، شیرها و شیر سرویس را تعویض کنید.
  9. اتصالات لوله را با روکش و نوار جداکننده عایق بندی کنید.
  10. سوراخ روی دیوار را با فوم پلی اورتان بپوشانید.

می پسندم نمی پسندم

مزایا و معایب بلیط هواپیما لحظه آخری تهران اهواز

برای برخی از مسافران، رزرو یک سفر لحظه آخری تهران اهواز می تواند به معنای منتظر ماندن تا دو هفته آخر قبل از حرکت برای انتخاب پرواز و محل اقامت باشد. برای افراد خودجوش تر، می تواند تا 24 ساعت قبل از حرکت نزدیک باشد. در هر صورت، اگر تا به حال به این فکر کرده اید که تا آخرین ثانیه برای رفتن به تعطیلات صبر کنید، دانستن نکات و نکاتی که برای رزرو دیر انجام می شود می تواند مفید باشد.

آیا واقعاً پولی پس انداز خواهید کرد؟ آیا می توانید پروازهای مناسب و هتلی مناسب برای استراحت سر خسته خود در شب پیدا کنید؟ قبل از رزرو، با راهنمای آس چارتر در آخرین لحظه، بدانید که در چه چیزی قرار دارید

مزایای رزرو لحظه آخری

سپردن آن به شانس؟ شما فقط ممکن است مکان هایی را کشف کنید که قبلاً هرگز آرزوی بازدید از آنها را نداشتید

اگر شما از افرادی هستید که در لحظه‌های جدید هستند، یکی از بهترین چیزها در مورد رزرو تعطیلات در آخرین لحظه هیجان این است که تا آخرین ثانیه نمی‌دانید به کجا می‌روید. تابستان در کوه‌های آلپ، تعطیلات آخر هفته به تورنتو یا یک گردش دو هفته‌ای در آمریکای مرکزی - چرا که نه؟ از آنجایی که معاملات لحظه آخری اغلب به دست می‌آیند یا از دست می‌روند، می‌توانید به مقصدی برای تعطیلات برسید که معمولاً فکرش را نمی‌کردید، اگر یک معامله لحظه آخری خوب وجود نداشت.

به‌علاوه، اگر فردی آرام هستید که ترجیح می‌دهید در مسیر برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و تحقیق در سفر خود استرس نداشته باشید.

مزیت دیگر پتانسیل پس انداز است. بیشترین صرفه جویی را می توان در محل اقامت یافت، زیرا بسیاری از هتل ها تمایل دارند هر چه به تاریخ ورود نزدیک تر می شوید، قیمت های خود را کاهش دهند. بهتر است آن اتاق های خالی را با قیمت بسیار پایین تری بفروشید تا اینکه اصلا آنها را نفروشید.

پیدا کردن یک پرواز ارزان لحظه آخری در مقایسه با محل اقامت کمی دشوارتر است، زیرا به دلیل افزایش تقاضای پرواز، معمولاً هر چه به تاریخ پرواز نزدیک‌تر می‌شوید، قیمت‌ها افزایش می‌یابد. همانطور که در زیر بحث خواهیم کرد، راه‌هایی برای آسان‌تر کردن پروازهای لحظه آخری وجود دارد، و اگر موفق به گرفتن بلیط هواپیما با تخفیف شدید، در نهایت می‌توانید مقدار زیادی پول پس انداز کنید.

معایب رزرو لحظه آخری

فراموش نکنید قبل از رفتن، گزارش آب و هوا را بررسی کنید. امیدواریم آن کرایه با تخفیف ربطی به فصل بارانی نداشته باشد!

رزرو لحظه آخری برای افراد ضعیف نیست. بزرگترین اشکال این خطر است که ممکن است اصلاً جایی نروید. ممکن است برای رزرو یک معامله بسیار طولانی صبر کنید و در نهایت آن را از دست بدهید.

همچنین این واقعیت وجود دارد که رزرو از قبل به شما امکان انتخاب بیشتری از پروازها و هتل ها را می دهد، برخلاف زمانی که در آخرین لحظه رزرو می کنید. بنابراین اگر مقصد یا هتل خاصی در ذهن دارید، اگر نتوانید پرواز یا هتل را به دلیل در دسترس نبودن رزرو کنید، ممکن است ناامید شوید.

یکی دیگر از آسیب‌های احتمالی برای کسانی که زمان تعطیلات محدودی دارند یا مجبورند در زمان‌های خاصی از سال تعطیلات خود را بگذرانند، عدم انعطاف‌پذیری است. اگر به دنبال زمان‌های بسیار خاصی هستید که به دلیل درگیری‌های قبلی قابل تغییر نیستند، ممکن است تضمین سفر لحظه آخری برای شما دشوار باشد.


می پسندم نمی پسندم

مزایا و معایب بلیط هواپیما لحظه آخری تهران اهواز

برای برخی از مسافران، رزرو یک سفر لحظه آخری تهران اهواز می تواند به معنای منتظر ماندن تا دو هفته آخر قبل از حرکت برای انتخاب پرواز و محل اقامت باشد. برای افراد خودجوش تر، می تواند تا 24 ساعت قبل از حرکت نزدیک باشد. در هر صورت، اگر تا به حال به این فکر کرده اید که تا آخرین ثانیه برای رفتن به تعطیلات صبر کنید، دانستن نکات و نکاتی که برای رزرو دیر انجام می شود می تواند مفید باشد.

آیا واقعاً پولی پس انداز خواهید کرد؟ آیا می توانید پروازهای مناسب و هتلی مناسب برای استراحت سر خسته خود در شب پیدا کنید؟ قبل از رزرو، با راهنمای آس چارتر در آخرین لحظه، بدانید که در چه چیزی قرار دارید

مزایای رزرو لحظه آخری

سپردن آن به شانس؟ شما فقط ممکن است مکان هایی را کشف کنید که قبلاً هرگز آرزوی بازدید از آنها را نداشتید

اگر شما از افرادی هستید که در لحظه‌های جدید هستند، یکی از بهترین چیزها در مورد رزرو تعطیلات در آخرین لحظه هیجان این است که تا آخرین ثانیه نمی‌دانید به کجا می‌روید. تابستان در کوه‌های آلپ، تعطیلات آخر هفته به تورنتو یا یک گردش دو هفته‌ای در آمریکای مرکزی - چرا که نه؟ از آنجایی که معاملات لحظه آخری اغلب به دست می‌آیند یا از دست می‌روند، می‌توانید به مقصدی برای تعطیلات برسید که معمولاً فکرش را نمی‌کردید، اگر یک معامله لحظه آخری خوب وجود نداشت.

به‌علاوه، اگر فردی آرام هستید که ترجیح می‌دهید در مسیر برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و تحقیق در سفر خود استرس نداشته باشید.

مزیت دیگر پتانسیل پس انداز است. بیشترین صرفه جویی را می توان در محل اقامت یافت، زیرا بسیاری از هتل ها تمایل دارند هر چه به تاریخ ورود نزدیک تر می شوید، قیمت های خود را کاهش دهند. بهتر است آن اتاق های خالی را با قیمت بسیار پایین تری بفروشید تا اینکه اصلا آنها را نفروشید.

پیدا کردن یک پرواز ارزان لحظه آخری در مقایسه با محل اقامت کمی دشوارتر است، زیرا به دلیل افزایش تقاضای پرواز، معمولاً هر چه به تاریخ پرواز نزدیک‌تر می‌شوید، قیمت‌ها افزایش می‌یابد. همانطور که در زیر بحث خواهیم کرد، راه‌هایی برای آسان‌تر کردن پروازهای لحظه آخری وجود دارد، و اگر موفق به گرفتن بلیط هواپیما با تخفیف شدید، در نهایت می‌توانید مقدار زیادی پول پس انداز کنید.

معایب رزرو لحظه آخری

فراموش نکنید قبل از رفتن، گزارش آب و هوا را بررسی کنید. امیدواریم آن کرایه با تخفیف ربطی به فصل بارانی نداشته باشد!

رزرو لحظه آخری برای افراد ضعیف نیست. بزرگترین اشکال این خطر است که ممکن است اصلاً جایی نروید. ممکن است برای رزرو یک معامله بسیار طولانی صبر کنید و در نهایت آن را از دست بدهید.

همچنین این واقعیت وجود دارد که رزرو از قبل به شما امکان انتخاب بیشتری از پروازها و هتل ها را می دهد، برخلاف زمانی که در آخرین لحظه رزرو می کنید. بنابراین اگر مقصد یا هتل خاصی در ذهن دارید، اگر نتوانید پرواز یا هتل را به دلیل در دسترس نبودن رزرو کنید، ممکن است ناامید شوید.

یکی دیگر از آسیب‌های احتمالی برای کسانی که زمان تعطیلات محدودی دارند یا مجبورند در زمان‌های خاصی از سال تعطیلات خود را بگذرانند، عدم انعطاف‌پذیری است. اگر به دنبال زمان‌های بسیار خاصی هستید که به دلیل درگیری‌های قبلی قابل تغییر نیستند، ممکن است تضمین سفر لحظه آخری برای شما دشوار باشد.


می پسندم نمی پسندم

مزایا و معایب بلیط هواپیما لحظه آخری تهران اهواز

برای برخی از مسافران، رزرو یک سفر لحظه آخری تهران اهواز می تواند به معنای منتظر ماندن تا دو هفته آخر قبل از حرکت برای انتخاب پرواز و محل اقامت باشد. برای افراد خودجوش تر، می تواند تا 24 ساعت قبل از حرکت نزدیک باشد. در هر صورت، اگر تا به حال به این فکر کرده اید که تا آخرین ثانیه برای رفتن به تعطیلات صبر کنید، دانستن نکات و نکاتی که برای رزرو دیر انجام می شود می تواند مفید باشد.

آیا واقعاً پولی پس انداز خواهید کرد؟ آیا می توانید پروازهای مناسب و هتلی مناسب برای استراحت سر خسته خود در شب پیدا کنید؟ قبل از رزرو، با راهنمای آس چارتر در آخرین لحظه، بدانید که در چه چیزی قرار دارید

مزایای رزرو لحظه آخری

سپردن آن به شانس؟ شما فقط ممکن است مکان هایی را کشف کنید که قبلاً هرگز آرزوی بازدید از آنها را نداشتید

اگر شما از افرادی هستید که در لحظه‌های جدید هستند، یکی از بهترین چیزها در مورد رزرو تعطیلات در آخرین لحظه هیجان این است که تا آخرین ثانیه نمی‌دانید به کجا می‌روید. تابستان در کوه‌های آلپ، تعطیلات آخر هفته به تورنتو یا یک گردش دو هفته‌ای در آمریکای مرکزی - چرا که نه؟ از آنجایی که معاملات لحظه آخری اغلب به دست می‌آیند یا از دست می‌روند، می‌توانید به مقصدی برای تعطیلات برسید که معمولاً فکرش را نمی‌کردید، اگر یک معامله لحظه آخری خوب وجود نداشت.

به‌علاوه، اگر فردی آرام هستید که ترجیح می‌دهید در مسیر برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و تحقیق در سفر خود استرس نداشته باشید.

مزیت دیگر پتانسیل پس انداز است. بیشترین صرفه جویی را می توان در محل اقامت یافت، زیرا بسیاری از هتل ها تمایل دارند هر چه به تاریخ ورود نزدیک تر می شوید، قیمت های خود را کاهش دهند. بهتر است آن اتاق های خالی را با قیمت بسیار پایین تری بفروشید تا اینکه اصلا آنها را نفروشید.

پیدا کردن یک پرواز ارزان لحظه آخری در مقایسه با محل اقامت کمی دشوارتر است، زیرا به دلیل افزایش تقاضای پرواز، معمولاً هر چه به تاریخ پرواز نزدیک‌تر می‌شوید، قیمت‌ها افزایش می‌یابد. همانطور که در زیر بحث خواهیم کرد، راه‌هایی برای آسان‌تر کردن پروازهای لحظه آخری وجود دارد، و اگر موفق به گرفتن بلیط هواپیما با تخفیف شدید، در نهایت می‌توانید مقدار زیادی پول پس انداز کنید.

معایب رزرو لحظه آخری

فراموش نکنید قبل از رفتن، گزارش آب و هوا را بررسی کنید. امیدواریم آن کرایه با تخفیف ربطی به فصل بارانی نداشته باشد!

رزرو لحظه آخری برای افراد ضعیف نیست. بزرگترین اشکال این خطر است که ممکن است اصلاً جایی نروید. ممکن است برای رزرو یک معامله بسیار طولانی صبر کنید و در نهایت آن را از دست بدهید.

همچنین این واقعیت وجود دارد که رزرو از قبل به شما امکان انتخاب بیشتری از پروازها و هتل ها را می دهد، برخلاف زمانی که در آخرین لحظه رزرو می کنید. بنابراین اگر مقصد یا هتل خاصی در ذهن دارید، اگر نتوانید پرواز یا هتل را به دلیل در دسترس نبودن رزرو کنید، ممکن است ناامید شوید.

یکی دیگر از آسیب‌های احتمالی برای کسانی که زمان تعطیلات محدودی دارند یا مجبورند در زمان‌های خاصی از سال تعطیلات خود را بگذرانند، عدم انعطاف‌پذیری است. اگر به دنبال زمان‌های بسیار خاصی هستید که به دلیل درگیری‌های قبلی قابل تغییر نیستند، ممکن است تضمین سفر لحظه آخری برای شما دشوار باشد.


می پسندم نمی پسندم

خرید دوچرخه دست دوم

مفهوم دوچرخه دست دوم در ایران و کشورهای پیشرفته کاملا متفاوت است. در کشورهای توسعه یافته دستگاهی که خریداری می شود اما زیاد استفاده نمی شود یا تعداد دفعات استفاده از آن به عنوان کالای دست دوم عرضه می شود. به عبارت دیگر به وسیله ای که پنجاه درصد از عمر مفید آن باقی مانده است، دست دوم می گویند. در ایران کالاهایی که تاریخ مصرف آنها تمام شده و یا مدت زیادی از آنها استفاده نمی شود به عنوان ابزار دست دوم معرفی و برای فروش عرضه می شود، در حالی که در این مرحله نیاز به بازیافت و تعمیر اساسی دارند که هزینه ای است. بالا نادیده گرفته خواهد شد. نکته مهم در خرید دوچرخه کارکرده این است که خود دوچرخه و به خصوص سیستم دوچرخه، اقلامی کاملا مصرفی هستند که عمر محدودی دارند و در صورت عدم نگهداری مناسب فرسوده می شوند. بنابراین اگر می خواهید یک دوچرخه دست دوم بخرید، باید دوچرخه ای را پیدا کنید که حداقل 50 درصد عمر داشته باشد.

 

بنابراین برای خرید دوچرخه دست دوم بهتر است کالایی را پیدا کنید که مشکل جدی نداشته باشد و یا در صورت فرسودگی زیاد قیمت پایینی داشته باشد تا بتوانید لوازم اولیه آن را تعویض کنید. البته این موضوع نیاز به بررسی کامل دارد زیرا قیمت لوازم دوچرخه در ایران کم نیست و امکان تعویض لوازم جانبی زیاد است. پیشنهاد ما این است که اگر تخصص و دانش کافی در مورد دوچرخه ندارید یک دوچرخه جدید بخرید و اگر به دلیل شرایط مالی یا هر دلیل دیگری دوچرخه دست دوم انتخاب کردید قسمت های مختلف آن را از طریق آموزش هایی که ما انجام دادیم. در این صفحه به شما می دهد بررسی کنید تا مطمئن شوید دوچرخه مورد نظر شما سالم است.

1- بدنه یا قاب دوچرخه را چک کنید

احتمالاً اولین کاری که هر متخصصی برای بررسی سلامت دوچرخه انجام می دهد، بررسی بدنه یا قاب دوچرخه است. بدنه دوچرخه معمولا از سه ماده معمولی آهن، آلومینیوم و فیبر کربن ساخته می شود. بدنه های آهنی استفاده شده در دوچرخه های معمولی به قدری محکم هستند که به راحتی نمی شکنند و ترک نمی خورند، بنابراین شاید فکر کردن به بدنه های آهنی راحت باشد، اما باید توجه داشته باشید که از آهن در بدنه های ارزان قیمت استفاده می شود. در برخی موارد شرکت هایی در دنیا هستند که برخی از دوچرخه های گران قیمت خود را از آهن می سازند که در ایران نمی توانید آن را پیدا کنید.


بدنه های آلومینیومی

آلومینیوم محبوب ترین فلز برای ساخت بدنه دوچرخه است و بیشتر دوچرخه ها از مدل های پایین تا پیشرفته آلومینیومی ساخته می شوند. یکی از معایب آلومینیوم شکنندگی آن است. بنابراین هنگام خرید دوچرخه دست دوم باید بدنه آن را از نظر ترک های احتمالی بررسی کرد. نحوه یافتن ترک در بدنه های آلومینیومی بدون کمک ابزار و لیزر به صورت معاینه بالینی انجام می شود! این بدان معناست که شما باید به اطراف نگاه کنید و جایی که ترک خورده است را پیدا کنید. این ترک ها معمولاً با چشم غیرمسلح قابل مشاهده هستند، اگرچه تشخیص آنها نیاز به تجربه دارد. ناحیه ترک خورده معمولاً مانند خراش به جا مانده توسط یک جسم تیز است، اگرچه تمام خطوط روی بدنه دوچرخه ترک نمی خورد. برای اطمینان در چنین مواردی می توانید از طرف مقابل کمی به کل بدن فشار وارد کنید. اگر بدنه ترک خورده باشد در هنگام فشار باز شده و شفاف می شود. البته با توسعه آلیاژها کمتر شاهد شکستگی بدنه دوچرخه هستیم اما بررسی این موضوع در هنگام خرید ضروری است. ناگفته نماند که بدنه اکثر برندهای دوچرخه در ایران دارای گارانتی سه تا پنج ساله است و این نشان می دهد که سازندگان دوچرخه به بدنه ای که تولید می کنند اطمینان دارند.


می پسندم نمی پسندم

لوازم آرایش خوب ایرانی

متأسفانه در حال حاضر اکثر برندهای خارجی لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران از مجاری غیر رسمی و غیرقانونی وارد کشور شده اند و به جز تعداد معدودی از این برندها در ایران نمی توان از اصالت و کیفیت آنها اطمینان داشت. نمایندگی دارند. اما اگر لوازم آرایشی ایرانی را انتخاب کنید دیگر نگران اصالت آنها نخواهید بود. از طرفی در حال حاضر بهترین برندهای لوازم آرایشی ساخت ایران توسط شرکت های تولید کننده مطرح عرضه می شود که قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمونه های خارجی خود دارند و همچنین سازگاری بیشتری دارند. با شرایط اقلیمی ایران. از این رو مجموعه بلوط در این مقاله تصمیم گرفته است تا با هدف حمایت از برندهای ایرانی در جهت اشتغال زایی بیشتر به معرفی برندهای پرفروش لوازم آرایشی مراقبتی در ایران بپردازد.

 

لوازم آرایش خوب ایرانی

شاید باورتان نشود، اما کافی است مانند ما به این سوال پاسخ مثبت بدهید. خوشبختانه در سال های اخیر محصولات بهداشتی و زیبایی با کیفیتی در آزمایشگاه های ایران تولید شده است که کیفیت بالای آنها شما را شگفت زده خواهد کرد. شاید به دلیل ضعف در تبلیغات و بازاریابی، بسیاری از این برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی ناشناخته مانده و همین موضوع باعث نادیده گرفته شدن کیفیت خوب این محصولات شده است، بنابراین با حمایت از لوازم آرایشی ایرانی، تنوع این محصولات را افزایش داده و به تدریج اقدام به ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی کنید. خارجی ها کاملا بی نیاز خواهند شد. پرفروش ترین برند لوازم آرایشی در ایران در زیر به بررسی و معرفی بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی پرداخته و برخی از محصولات این برندها را بررسی کرده ایم تا بتوانیم در انتخاب شما کمک کنیم. پس با بلوط برو تا مثل ما غافلگیر شوی.


سینره و منبت 

آزمایشگاه طب گیاهی لیوینگ نیچر در سال 1997 تاسیس شد و پس از موفقیت چشمگیر محصولات بهداشتی سینره، هم اکنون این لوازم آرایشی لی را تولید و به فروش می رساند.


بهترین لوازم آرایشی ایرانی سینره

می توان گفت سینره دارای بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی است که ترکیبات آن منشا گیاهی دارد. اگر از محصولات این برند استفاده کرده اید حتما با ما هم عقیده باشید زیرا کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب باعث محبوبیت این برند شده است. . محصولات سینره شامل ژل شستشوی صورت، میسلار واتر سینره، ضد آفتاب، مرطوب کننده، شامپو ضد شوره سینره، کرم ویتامین C سینره و سایر محصولات درمانی می باشد. ما دو محصول از این برند را بررسی کرده ایم تا بتوانیم به شما کاربران کمک کنیم. ضدآفتاب بی رنگ و بی رنگ سینره: به راحتی روی پوست پخش می شود و رد سفیدی به جا نمی گذارد، بدون چربی بوده و خیلی سریع جذب می شود، بافت ضد آفتاب بی رنگ نسبتا غلیظ و رنگ ضد آفتاب رنگی آن نسبتا رقیق است. ژل شستشوی سینره: قدرت پاک کنندگی خوبی دارد و باعث خشکی و کشیدگی پوست نمی شود، جوش نمی زند و نسبت به حجمش قیمت مناسبی دارد.

 

بهترین لوازم آرایشی ایرانی در لی

یکی دیگر از محصولات این آزمایشگاه برند اینلی است که یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین برندهای آرایشی و بهداشتی در ایران می باشد و یکی از مهمترین ویژگی های محصولات این برند عدم وجود سرب و پارابن می باشد. محصولات این شرکت شامل کرم پودر، رژگونه، پنکیک، ریمل حجم دهنده، سایه چشم، خط چشم، رژ لب خطی، لاک و ... می باشد. کرم پودر اینلی ظاهری کاملا طبیعی به پوست شما می دهد یعنی نه خیلی کدر و نه خیلی براق است و به اصطلاح روی پوست تکه تکه نمی شود و به راحتی پخش می شود بوی بسیار مطبوعی شبیه گل ها دارد و بسیار هم می باشد. سبک. هنگام استفاده از ریمل یا ریمل، این برند شگفت زده می شود زیرا مژه های شما را به خوبی بلند می کند و در عین حال بسیار سبک است. به جرات می توان گفت که به خوبی با ریمل های خارجی بسیار گران قیمت رقابت می کند و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد. این رژلب ها بسیار پرطرفدار هستند، کاملا مخملی هستند و لب های شما را می پوشانند و همچنین تنوع رنگی زیبایی دارند. برق لب های این برند بسیار سبک بوده و اصلا چسبنده نیستند و درخشندگی زیبا و طبیعی به لب های شما می بخشد.


لوازم آرایشی مای

این برند یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در ایران است که در بین مردم شناخته شده و محبوب است. شاید باور نکنید اما کیفیت محصولات مای مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و توانسته استاندارد ISO22726 را که یکی از معتبرترین استانداردهای لوازم آرایشی است، به دست آورد. مای دارای پیشرفته ترین آزمایشگاه های آرایشی در خاورمیانه است و محصولات متنوعی در این زمینه تولید می کند که همگی با پوست، مو و ساختار ژنتیکی ایرانیان سازگاری بالایی دارند. محصولات این برند به سه دسته چینی بهداشتی، آرایشی کلاسیک و لوازم آرایشی الماس سیاه (محصولات جدید مای) تقسیم می شوند. از محصولات این برند می توان به کرم پودر مای، کانسیلر مای، ریمل مای، سایه چشم، پنکیک، رژگونه، رژ لب مای، مداد لب و ... اشاره کرد. به عنوان مثال کرم پودرهای خط بلک دایموند در دو مدل مات و نیمه مات تولید می شوند که برای کسانی که پوست های چرب و مستعد آکنه دارند بسیار مناسب است. 


می پسندم نمی پسندم